איזה מתנות אפשר להעניק לסוף שנה לתלמידי בית הספר?

סיום שנת הלימודים ותחילתו של החופש הגדול הוא רגע משמח עבור כל התלמידים, בכל הכיתות. כדי להוסיף עוד שמחה לאירוע כדאי להעניק לתלמידים גם מתנה יפה שאותה יוכלו לממש במהלך הקיץ. למתנה כדאי לצרף ברכה קצרה שמתמקדת בהתפתחות לאורך השנה ובמילוי המצברים בחופש לקראת השנה הבאה. כדי לעזור לכם למצוא מתנה מתאימה, הכנו עבורכם סקירה של כמה מהאופציות המבוקשות ביותר. אז קדימה בואו נצא לדרך!

כניסה למוזיאון ילדים

מוזיאון, ובמיוחד כזה שתוכנן למבקרים צעירים, הוא דרך מצוינת ללמוד באופן חווייתי. דוגמה מצוינת למוזיאון כזה היא לונדע שבבאר שבע, עם 3 קומות, 8 מרחבים וכ-50 מתקנים ומיצגים שמעוררים את הסקרנות הטבעית של הילדים ומקנים להם ידע חדש תוך כדי משחקים והנאה. עוד מוזיאון שיכול להתאים מאוד למתנת סוף שנה לתלמידים הוא מוזיאון הילדים בחולון, ואם תרצו משהו אחר לגמרי בקטגוריה הזו, תוכלו לשלוח את הילדים לכיף האוס – מוזיאון הסלפי הראשון מסוגו בארץ אשר שוכן בנתניה.

פארק טרמפולינות

ילדים זה שמחה, וילדים הם גם אנרגיות שלפעמים מרגישות בלתי נגמרות. כרטיס לפארק טרמפולינות מאפשר לילדים לפרוק לפחות חלק מהאנרגיות, בבילוי קופצני במיוחד. הפארקים המושקעים כוללים שלל מתקנים, לילדים בגילאים שונים, כולל למשל: קיר טיפוס, בריכת קוביות ספוג, הליכה על חבל, משטחי קפיצה מגוונים, מגלשות ועוד. ההורים מוזמנים להתרווח על כוס קפה, לתעד את הביצועים של הילדים ולקוות שבסוף היום הם יהיו עייפים ומרוצים וילכו לישון מוקדם.

משחק באולינג

משחק שגם קטנים וגם גדולים אוהבים מאוד, באולינג זאת מתנה מצוינת לתלמידים בסוף שנת הלימודים. כמעט בכל עיר בארץ יש אולם באולינג, ולכן אפשר למצוא שובר למשחקים בכל מקום, ובמחירים אטרקטיביים. שימו לב: בדרך כלל משחקים בסוף השבוע יקרים יותר מאשר באמצע שבוע, אבל מאחר שממילא מקבלי המתנה נמצאים בחופש, גם משחק באולינג בימי החול הוא כמובן מתנה שניתנת למימוש נוח ומהנה.

פיצה

כשמחפשים מתנה לתלמידי בית ספר (לקבוצה גדולה במיוחד של ילדים) חשוב למצוא אופציה שפונה למכנה משותף רחב ככל האפשר, כלומר כזו שכולם ישמחו לקבל. ובמילה אחת: פיצה!

המאכל הטעים והפופולרי אמנם נחשב לפאסט פוד, אבל אפשר למצוא גם תזונאיות שמדגישות את הערכים התזונתיים של הפיצה. למשל 9 גרם חלבון בכל סלייס, לפחות 200 מ"ג סידן (מינרל חיוני במיוחד לילדים בכל גיל), ליקופן  (נוגד חמצון רב עוצמה) ועוד. בקיצור, אם מקפידים לבחור בפיצה ממקום איכותי, אפשר להעניק אותה לילדים בכיף ובלי נקיפות מצפון.

משחקי חשיבה

קטגוריה מומלצת נוספת של מתנות סוף שנה לתלמידים היא משחקי חשיבה. גם כשיוצאים לחופש הגדול רצוי כמובן להמשיך להפעיל את המוח, ומשחקי חשיבה הם דרך כיפית לעשות זאת (ואפקטיבית לא פחות משיעורים בבית הספר). אופציה דומה היא משחקים בעלי אופי מדעי, שמאפשרים ללמוד על העולם דרך התנסויות, יש גם ערכות מתחום האלקטרוניקה, ובכל מקרה חשוב להתאים את המשחק הנבחר לגילאי הילדים.

כרטיסים לסרט

אולם קולנוע הוא מקום מושלם בימי הקיץ הלוהטים: המזגן עוצמתי, הפופקורן טעים הרבה יותר מבכל מקום אחר ועל מסך ענק מוצג עולם ששואב אליו את הילדים למשך שעה וחצי או שעתיים של חוויה מסחררת גם לחוש הראייה, גם לחוש השמיעה וגם לדמיון. בהתאם כרטיסים לסרט הם עוד מתנה אפשרית לתלמידי בתי הספר כשמגיעים אל סוף שנת הלימודים.

לסיכום, אין ספק שיש אינספור אופציות למתנות סוף שנה לתלמידי בית הספר. חשוב להכיר את אופי התלמידים ולנסות לקלוע כמה שיותר לטעם הרוב. בהצלחה!

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן