אירוע אלימות חריג בכפר סבא, נער ניפץ שמשת אוטובוס בקו 11 ילדים נפצעו

אירוע חריג התרחש היום בכפר סבא שבו היו מעורבים ילדים באוטובוס. בדרך חזרה הביתה, ילד ניפץ חלון בקו 11. הילדים האחראים ברחו במהירות מהמקום כאשר נהג האוטובוס עצר כדי לטפל במצב. האירוע הוביל לפציעתם של מספר ילדים שהיו באוטובוס

אירוע חריג בכפר סבא נער ניפץ שמשת אוטובוס בקו 11 ילדים נפצעו
מקרה אלימות נוער נוסף בכפר סבא נער ניפץ שמשת אוטובוס בהסעה
פרטי האירוע

ילד ניפץ אחד מחלונות האוטובוס בדרך חזרה הביתה בקו 11. האירוע גרם למהומה פתאומית בין הנוסעים. כאשר נהג האוטובוס עצר את הרכב כדי לטפל במצב, הילדים האחראים לנזק ברחו במהירות מהמקום.

מספר ילדים נפצעו, רובם עם חתכים קלים מהזכוכית המנופצת. שירותי החירום הוזעקו כדי לספק סיוע רפואי ולחקור את האירוע לעומק. צפוי כי חברת האוטובוסים ועיריית כפר סבא יבחנו את האירוע וישקלו יישום הנחיות מחמירות יותר לנוסעים צעירים.

תגובות ותגובות

הורי הילדים שנפצעו הביעו דאגה לגבי בטיחות ילדיהם בעת השימוש בתחבורה ציבורית. בפלטפורמות המדיה החברתית בכפר סבא עורר האירוע תשומת לב רבה, האירוע מצטרף לאירועי אלימות נוער רבים מהזמן האחרון בעיר.  מגן דוד אדום (מד"א) סיפק טיפול רפואי נחוץ לילדים הפצועים, וציין כי למרות שהפציעות לא היו חמורות, ההשפעה הפסיכולוגית עלולה להיות משמעותית. המשטרה פתחה בחקירה של האירוע. הם בוחנים את צילומי האבטחה

אלימות -לא בבית ספרנו – הגיע הזמן לפעול יחד

בשבועיים האחרונים אנחנו עדים לעלייה מדאיגה במקרי אלימות בקרב תלמידי חטיבות הביניים בעירנו. מדי יום מתגלים עוד ועוד מקרים, אשר לא ניתן לעבור עליהם בשתיקה. קטטות בין בנות כאשר בני נוער נוספים עומדים מסביב ומצלמים את האירועים, הבאת רובי גומי לבתי הספר והשימוש בהם לתקיפת תושבים ברחבי העיר, שימוש בגז פלפל בתחבורה ציבורית, והיום – ניפוץ שמשה של אוטובוס שהסיע תלמידים בסיום יום הלימודים.

אתמול, כנציג הנהגת ההורים העירונית, השתתפתי בוועדה למיגור האלימות. בוועדה דרשתי מנציגי המשטרה להתחיל מיד בתוכנית עירונית-קהילתית למיגור האלימות. לא ייתכן שהמשטרה תישאר מחוץ לתמונה בזמן שהמצב הולך ומחמיר. יש להיכנס לכל בתי הספר ולהעביר תוכניות הסברה, לבצע אכיפה ולהגביר הרתעה.
היום שוחחתי עם מנכ"ל מטרופולין כדי לקבל תיעוד של האירוע בו נופצו שמשות האוטובוס. גם מנהלי חלק מחטיבות הביניים פנו השבוע להורים במכתב המתאר את האקלים האלים המלווה את תחילת השנה.
הבוקר דרשתי ישיבה משותפת של נציגי הנהגת ההורים יחד עם אגף ביטחון וקהילה, אגף החינוך ומנהלי בתי הספר.

אנו בהנהגת ההורים לא נסבול את האלימות הזו בכפר סבא, ונפעל לגיבוש תוכנית עירונית למיגור האלימות.

הורים יקרים – אנחנו פונים אליכם להגביר את המודעות ולשוחח עם ילדיכם על הנושא. רק בעבודה משותפת נצליח למגר את האלימות ולשמור על כפר סבא עיר בטוחה ומוגנת לכולנו.

ערן ורנר ורוז ברודו
יושבי ראש הנהגת ההורים העירונית

 

מסע בעקבות עגלות הקפה בשרון

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן