זוכרים את גרי אברמוביץ'

מועדון הכדורעף והאקדמיה הפועל כפר סבא יקיים טורניר כדורעף לנשים לזכרו והנצחתו של גרי אברמוביץ' ז"ל, שייערך בסוף השבוע הבא 20-21/9/24 באולם "בר לב" בכפר סבא

זוכרים את גרי אברמוביץ'

טורניר זה מוקדש לזכרו של גרי אברמוביץ', יו"ר המועדון לשעבר ודמות מפתח בעולם הכדורעף, שהיה כוח מניע בהתפתחות המועדון והשפיע רבות על קהילת הכדורעף הישראלית והבינלאומית. תחת הנהגתו, המועדון זכה להישגים מרשימים שכללו זכיות באליפות ובגביע המדינה, והשאיר חותם בלתי נשכח. גרי גם דאג לפתח את מחלקת הנוער ואת האקדמיה של המועדון.

במסגרת היוזמה המרגשת הזו, שנולדה בשיתוף פעולה עם משפחת אברמוביץ', מועדון הפועל כפר סבא בחר לקיים את הטורניר כסימן להמשך המורשת המפוארת של גרי ולהבעת תודתו העמוקה של המועדון לתרומתו האדירה למועדון, שזכה בשלל אליפויות וגביעי מדינה, ולעולם הכדורעף כולו.

בטורניר ישתתפו ארבע קבוצות מובילות בכדורעף הנשים בישראל: מכבי אשדוד, מכבי תל-אביב, מכבי חדרה, וכמובן הפועל כפר סבא.  שני משחקים: ב-12:30 יתמודדו מכבי אשדוד נגד מכבי חדרה, טקס ההוקרה לגרי ייערך ביום שישי ה-20 בספטמבר בשעה 13:30 באולם "בר לב" בין המשחקים.  ומיד אחר-כך (14:30) יתקיים המשחק בין הפועל כפר סבא למכבי תל אביב. שתי המנצחות יעלו לגמר הטורניר, שייערך בשבת ה-21 בספטמבר בשעה 19:00. יקדם לו המשחק על המקומות 3-4. 

לו"ז הטורניר המעודכן:
יום שישי 20/9/24:
11:30 – התכנסות אח"מים במועדון
12:00- משחק 1
13:30 – טקסט הוקרה בהשתתפות אחמי"ם
14:00 – משחק 2
יום שבת 20/9/24:
17:00 – מקום 3-4
19:00 – מקום 1-2
טקס סיום והענקת גביעים עלידי עפרה אברמוביץ'

כאמור, הטורניר יתקיים בשיתוף פעולה עם המשפחה. רעייתו של גרי, עופרה אמרה: "משפחת אברמוביץ גאה ונרגשת לקראת טורניר הכדורעף על שמו וזכרו של גרי אברמוביץ היקר שלנו. גרי אהב את המועדון, את הפעילים, השחקנים, ההנהלה והצוותים המקצועיים, והשקיע מזמנו ויכולותיו להקים מועדון כדורעף עם הישגים לתפארת. אין דרך נפלאה מזו להנציח את שמו. זהו חלק חשוב וראוי בהנצחתו של גרי על תרומתו הרבה לכדורעף בכלל ולספורט בעיר כפר סבא".

האירוע כולו ישמש הכנה משמעותית לקראת עונת ליגת העל הקרבה. הנהלת הפועל כפר סבא מזמינה את קהל חובבי הכדורעף באשר הם ואת אוהדי הפועל כפר סבא להגיע למשחקים ולטקס הפתיחה, ולהוקיר את מורשתו של גרי אברמוביץ ז"ל.

תרומתו של גרי לחברה בישראל באה לידי ביטוי לא רק בספורט. לא רבים ידעו שגרי אברמוביץ  היה מעורב במשך שנים בפעילות ביטחונית, שהצילה חיים של אזרחים רבים. בזכות מסירותו למען המדינה זכה להכרה מצה"ל, שלאחרונה החליט להעניק לו אות הוקרה על תרומתו במבצע "חרבות ברזל".

מסע בעקבות עגלות הקפה בשרון

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן