לכבודו של גרי אברמוביץ' ז"ל מורשת של ביטחון וספורט

גרי אברמוביץ' ז"ל, דמות אהובה ומוערכת בכפר סבא, זכה להוקרה מיוחדת מצד צה"ל על תרומתו המשמעותית לביטחון המדינה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל"

אבל כבד בכפר סבא
גרי אברמוביץ' ז"ל

גרי, שהיה ידוע במסירותו הן לביטחון ישראל והן לקהילת הספורט המקומית, הונצח בטקס זיכרון לציון 30 יום למותו. השפעתו חרגה מעבר לפועלו הביטחוני ונגעה עמוק בסצנת הספורט של כפר סבא, בעיקר דרך הובלתו את מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא

תרומתו של גרי אברמוביץ' לביטחון הלאומי

גרי אברמוביץ' מילא תפקיד מכריע בהבטחת שלומם של אזרחים רבים בישראל. מעורבותו בפעילות ביטחונית נפרשה על פני שנים רבות והשפיעה באופן משמעותי על חייהם של רבים. מסירותו של גארי לביטחון המדינה זכתה להכרה מצד צה"ל, שהחליט לאחרונה להעניק לו לאחר מותו אות הוקרה על תרומתו במבצע "חרבות ברזל". פועלו לא היה ידוע בציבור הרחב במהלך חייו, אך מעטים היו מודעים היטב לעבודתו הבלתי נלאית מאחורי הקלעים. מחויבותו של גרי חרגה מעבר לתפקידו המקצועי, והיא שיקפה את תחושת האחריות והפטריוטיות העמוקה שלו. פעולותיו הצילו חיים וסיפקו סביבה בטוחה יותר לרבים, מה שזיכה אותו בכבוד והערצה מתמשכים בקהילתו ומחוצה לה.

השפעתו של גרי אברמוביץ' על קהילת הספורט בכפר סבא

גרי אברמוביץ' הותיר חותם משמעותי על קהילת הספורט בכפר סבא באמצעות מנהיגותו ומסירותו. בתפקידו כמזכיר אגודת הפועל כפר סבא בשנות ה-70 וה-80, הוא הרחיב את מגוון פעילויות הספורט המוצעות, ותרם ליצירת סביבה ספורטיבית תוססת.

אגודת הפועל כפר סבא

בהובלתו, קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא זכתה להצלחה יוצאת דופן, וזכתה בתואר אליפות המדינה ובשני גביעי מדינה. חזון אסטרטגי ומחויבותו לספורט העלו את מעמדה של הקבוצה והביאו גאווה לעיר.

הישגים בכדורעף

השפעתו של גרי הורגשה גם בענף הכדורעף. ב-15 השנים האחרונות לחייו, הוא עמד בראש אגודת הכדורעף הפועל כפר סבא, הציל אותה מפני סגירה אפשרית והוביל אותה לזכייה בתארים רבים. מאמציו הבטיחו שהמועדון יישאר אבן יסוד בזירת הספורט המקומית ויהווה השראה לדורות של ספורטאים.

הספדים אישיים ומורשת

בטקס הזיכרון לציון 30 יום למותו של גרי אברמוביץ', התאספו רבים כדי לחלוק כבוד למורשתו רבת השנים. רעייתו, עפרה, ספדה לו כאלוף בניהול משברים וכאיש משפחה מסור. היא הדגישה את צניעותו, וציינה כי הוא מיעט לחפש את אור הזרקורים ותמיד ייחס את ההצלחות לשחקנים. הנוכחים, ביניהם בני משפחה ואישי ציבור, שיתפו סיפורים אישיים והדגישו את מסירותו ונדיבותו הבלתי נדלית. על קברו, הונחה חולצת האליפות הראשונה של הפועל כפס נשים, כסמל למחויבותו רבת השנים הן לספורט והן לביטחון ישראל, כמחווה מרגשת.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן