מבצע משולב של משטרת כפר סבא

השיטור העירוני ואגף הביטחון בעיריית כפר סבא לתפיסת גנבי רכב התקיים בעיר. בפעילות בהמשך השבוע נתפסו מספר שוהים בלתי חוקיים

התכנסות כוחות המשטרה והביטחון לפני יציאה למבצע המשולב. צילום: עיריית כפר סבא

במהלך השבוע שעבר התקיים מבצע משולב של משטרת כפר סבא, השיטור העירוני, אגף הביטחון של עיריית כפר סבא ובסיוע כוחות מתנדבים – לאיתור גנבי רכבים והעלאת תחושת הביטחון בעיר.
במהלך המבצע נפרסו מספר רב של מחסומים ונבדקו עשרות רבות של רכבים לאורך כל היממה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים, רחפנים ועוד, וזאת לצורך הרתעה ומתן תחושת ביטחון לתושבי העיר.

בהמשך השבוע התקיימה פעילות ייזומה של השיטור העירוני, במסגרתה נצפה רכב חשוד בעיר אשר מנסה להתחמק. בפעילות אסרטיבית של הצוותים, הרכב נעצר ובבדיקה אותרו 5 תושבי שטחים ללא אישורים. המעורבים הועבר לחקירה ובסופה נעצרו והובאו בפני בית משפט להארכת מעצרם.
בנוסף, יחד עם אגף הביטחון ומינהל קהילה וחברה פעלה משטרת כפר סבא פועלת למניעת מסיבות טבע פיראטיות, למען שלומם וביטחונם של הציבור בדגש לבני הנוער

בעקבות מידע שהגיע על התארגנות של מסיבת טבע פיראטית, כאשר נודע כי מארגן המסיבה הינו קטין תושב העיר ובמסיבה בה היה צפי לממכר אלכוהול, צפויים להשתתף קטינים, ביצעו השוטרים פעילות הסברה -במסגרתה שוחחו עם אביו של המארגן, הוסברו לו כלל המשמעויות בחוק והסכנות הכרוכות באירוע כזה המתקיים ללא רישיון כנדרש. בתום השיחה שוחח האב עם בנו והאירוע בוטל.

מנהל אגף הביטחון, נעם בן יהודה: "אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק כל העת עם המשטרה למען תגבור הביטחון של תושבינו, והמבצעים המשותפים מובילים לירידה ניכרת בפשיעה ולהגברת ביטחון תושבות ותושבי כפר סבא. אני רוצה להודות לכל השותפים למבצעים אלה על המקצועיות והמסירות בה הם פועלים למען תושבינו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן