מחזקים את תלמידי התיכון בכפר סבא

עיריית כפר סבא מפעילה גם השבוע פעילויות לחיזוק החוסן ומסגרות התנדבות לתלמידות ותלמידי התיכונים – אשר נמצאים עדיין בשביתה. התכנית ייחודית בשיתוף מד״א להגשת עזרה ראשונה, סדנאות התנהלות כלכלית נכונה וסדנאות AI

מחזקים את תלמידי התיכון

עיריית כפר סבא תפעיל גם השבוע, באמצעות מחלקת הנוער במינהל קהילה וחברה ואגף החינוך העירוני, פעילויות חלופיות לתלמידות ותלמידי התיכונים בעיר, וזאת בשיתוף עם הנהגת ההורים העירונית ובהמשך לפעילויות בשבוע שעבר ונוכח העובדה שטרם נפתר המשבר בין ארגון המורים לבין משרד החינוך.

במסגרת זו, יוכלו תלמידות ותלמידי כיתות י'-י"ב להצטרף ביום שני לסדנה בנושא הקלאסיקות של וולט דיסני במרכז המוזיקה לנוער גלריה 29, ולהרצאה בנושא התנהלות כלכלית במרכז צעירים. ביום שלישי יתקיים מפגש בנושא הגיוס עם מש"קיות קהילה וסדנת AI – שניהם יתקיימו במרכז צעירים. ביום חמישי תתקיים במרכז הנוער העירוני סדנת סושי.

כמו כן, כעיר מתנדבת ש-85 אחוז מבנות ובני הנוער שלה מתנדבים במסגרות שונות, מוזמנים התלמידות והתלמידים להצטרף במהלך השבוע להתנדבות בשעות הבוקר – בחי פארק כפר סבא, בספריית הילדים, במיזם "גלגלים של נתינה", בהתנדבות למען אזרחים ותיקים, בצהרוני גני הילדים, ועוד – כאשר ניתן למצוא את כל פרטי מסגרות ההתנדבות באתר העירייה, ושעות ההתנדבות ייחשבו לתלמידים בשעות המעורבות בקהילה.

בין הפעילויות שיוכלו השבוע, תוכנית ייחודית בשיתוף מד"א, להכשרת מאות מגישי עזרה ראשונה – כאשר התוכנית תחל את פעילותה בשעות הבוקר בתיכון רבין בעיר, ולאחר סיום השביתה, תימשך בשעות אחר הצהריים.

ראש העיר, רפי סער: "מחובתנו לחזק את תלמידות ותלמידי התיכון בעת הזה וכל עוד שביתת ארגון המורים נמשכת. אנו מובילים הפעלת מסגרות חלופיות לתלמידינו ומציעים פעילות מחזקת ותומכת, הן לשעות הפנאי והן במסגרות התנדבותיות בקהילה, ואני מזמין את בנות ובני הנוער להצטרף לפעילויות במרכזים השונים. אני מודה להנהגת ההורים העירונית ולמד"א על שיתוף הפעולה המבורך".

מנכ״ל מד״א אלי בין: ״במד״א ממשיכים להיערך על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש ביטחוני. במשך כל השנה עוברים בני נוער הכשרות עזרה ראשונה מטעם מד״א, אני רואה בזמן הזה כהזדמנות מצויינת להעביר את עקרונות העזרה הראשונה לבני הנוער בכפר סבא על מנת לחזק את מערך רפואת החירום בכלל המדינה. אני מברך על היוזמה של עיריית כפר סבא ולהירתמות למטרה החשובה הזו, אנחנו מקווים לראות את בני הנוער האלו משתלבים בהמשך במד״א״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן