מצדיעים לצעירי העיר: כנס מתגייסות ומתגייסים עם עדן חסון בכפר סבא

עיריית כפר סבא תקיים ביום שישי הקרוב, 19/7, את כנס המתגייסות והמתגייסים העירוני – שיתקיים החל מהשעה 12:30 בבוקר בהיכל התרבות בעיר.

כנס מתגייסות ומתגייסים בשנה שעברה. צילום: עיריית כפר סבא

ראש העיר, רפי סער: "שיעור הגיוס בכפר סבא הרבה מעל הממוצע הארצי, עם עלייה מתמשכת בשנים האחרונות. אני גאה בבוגרות ובוגרי בתי הספר שלנו שבוחרים לתרום למען המדינה, ואשר מובילים מנהיגות ואחריות חברתית"

עיריית כפר סבא תקיים ביום שישי הקרוב, 19/7, את כנס המתגייסות והמתגייסים העירוני – שיתקיים החל מהשעה 12:30 בבוקר בהיכל התרבות בעיר.
במסגרת הכנס, המיועד לתלמידות ותלמידים בכיתות י"א-י"ב ולחיילות וחיילים תושבי העיר בלבד, ייהנו באי האירוע מהופעה של עדן חסון, איתן בועז, שיר חתוכה, עידן הרוניאן וגיל גרשוביץ. זאת בנוסף לעמדות מידע שיהיו במקום בנוגע לגיוס, אוכל מפנק, הפתעות וחלוקת תיקי גיוס איכותיים.

לרישום ותשלום למתחם הכנס:
https://did.li/ulpZH

על פי נתוני הגיוס לצה"ל בקרב צעירי העיר, שהוצגו על ידי נציגי צה"ל בתחילת החודש (נתונים המתייחסים לשנתון גיוס 2022 של ילידי 2004), 90.3 אחוז מצעירי העיר ו-93.1 מצעירות העיר המתגייסים, בוחרים בשירות משמעותי.
עוד עולה מהנתונים, כי שיעור הגיוס נמצא במגמת עלייה לעומת שנה קודמת – 82.5 אחוזים בקרב הבנים לעומת ממוצע ארצי של 67 אחוזים, מהם 50.9 אחוזים בוחרים בתפקידי לחימה ו-78.9 אחוזים בקרב הבנות לעומת ממוצע ארצי של 55.1 אחוזים – 11.7 אחוז מהן בוחרות בתפקידי לחימה. שיעור ההתייצבות ליום המא"ה (מיון, איתור והתאמה) גבוה במיוחד ועומד על פי הנתונים שנחשפו על 96 אחוזים – לעומת ממוצע ארצי של 88.8 אחוז בלבד.

עוד טרם הגיוס, מקבלים המועמדים לשירות בצה"ל או במסגרת שירות לאומי, סל שירותים ומענים מהעירייה, באמצעות מרכז צעירים, מינהל קהילה ואגף החינוך, בין היתר ייעוץ אישי וליווי לקראת הגיוס ומול גורמי צה"ל, הכנה לקראת הליכי המיון השונים, מידע על מסלולי השירות, ייעוץ ותמיכה לחיילים והוריהם, סדנאות לקראת שירות בבתי הספר – כאשר מדי שנה מקיימת העירייה כנס מתגייסות ומתגייסים (שהשנה יתקיים בתאריך 19/7) ומחלקת תיקי גב גדולים וסלי כביסה למועמדים לשירות בצה"ל.

ראש העיר, רפי סער: " שיעור הגיוס בכפר סבא הרבה מעל הממוצע הארצי, עם עלייה מתמשכת בשנים האחרונות. נתוני הגיוס משקפים את הפעילות החינוכית והערכית שאנו מקיימים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. אני גאה בבוגרות ובוגרי בתי הספר שלנו שבוחרים לתרום למען המדינה, ואשר מובילים מנהיגות ואחריות חברתית. אני מאחל לכל צעירנו שירות מועיל, שימרו על עצמכם – אנחנו מחכים לכם בבית".

אמיר קולמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה: "כמי שמגויס למילואים מאז פרצה המלחמה ולאחרונה גייס את בנו לשירות משמעותי כלוחם, אני גאה בבנות ובני הנוער שלנו – המוכיחים את הערכים של אהבת המולדת עליהם מתחנכים ילדינו. אני מזמין את כל המועמדים לשירות להגיע אלינו ולקבל את מגוון השירותים והמענים שאנו מציעים, ומאחל לכל המועמדים לגיוס ולשירות לאומי הצלחה רבה בדרכם החדשה ושישובו כולם לשלום, יחד על כל חיילנו וכוחות הביטחון. נמשיך להשקיע ולעטוף את דור העתיד שלנו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן