נשיא חדש לליונס כפר סבא: יוסי סדבון

יוסי סדבון, ניצב (בדימוס) יחליף את נשיא הליונס היוצא – אלון גוטמן. "פרשתי מתפקידי כחבר מועצה לטובת תפקידי כנשיא בליונס"

יוסי סדבון
יוסי סדבון נשיא ליונס כפר סבא

טקס חילופי הנשיאים התקיים בסוף שבוע שעבר, בו נפרדו חברי הליונס מהנשיא היוצא אלון גוטמן והכתירו את יוסי סדבון כנשיא הנכנס. במהלך הטקס הציג סדבון את הפעילויות שיקיים על מנת לקדם פרויקטים של רווחה ולתרום לקהילת כפר סבא.

סדבון, שכיהן לפני 17 שנה בתפקיד נשיא הליונס וחבר מועצה בעיר, מספר שהניסיון שלו כמנהל ארגונים רבים יסיעו לו בתפקיד: "אני חבר ליונס מזה 37 שנים ומכיר את הארגון ואת ההתנהלות של העיר כפר סבא. למועדון יש יכולת רבה לתרום לתושבי העיר, גם בתקופה המאתגרת שבה אנו חיים. לאחרונה פרשתי מהמועצה וכיום אני מתרכז בעשייה למען התושבים כנשיא הליונס".

סדבון מספר כי ברגע שנכנס לתפקיד, קבע פגישה עם גורמי הרווחה כדי לתת מענה לבעיות היומיומיות בעיר. "אנחנו מתכוונים לסייע בחלוקת מזון לנזקקים, לסייע ללקויי ראייה ועיוורים. לתמוך בבתי ספר לחינוך מיוחד במועדוניות ועוד. הקמנו צוות של 59 מתנדבים לפרויקטים שיטפלו בנושאים שונים. כעת תוך כדי עשייה – אני בתהליך בירור של תקציבים והאמצעים שעומדים לרשותנו".

יוסי סדבון, תושב כפר סבא, נשוי ואב לארבעה וסב לשבעה נכדים, נולד בהוד השרון, בוגר תיכון כצנלסון כפר סבא, התגייס לצה”ל כלוחם בסיירת שקד ורימון. בתום שירותו במשמר הגבול עבר למשטרת ישראל. שירת בתפקידים הבאים: מפקד תחנת בת ים, סגן מפקד היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, סגן מפקד בית הספר הארצי לשוטרים, מפקד מרחב דן.

ב-1993 עבר למטה הארצי לכהן כיועץ המשפטי של משטרת ישראל, ובמסגרת תפקידו ייצג את המשטרה בשתי ועדות חקירה ממלכתיות: הוועדה לחקירת הטבח במערת המכפלה וועדת שמגר (רצח רבין). בהמשך הקריירה שימש סגן מפקד מחוז תל אביב, מפקד מחוז ש"י, וראש אגף חקירות. מונה למפקד מחוז תל אביב. בגיל 52 פרש מהמשטרה בדרגת ניצב, לאחר שהפסיד למשה קראדי בהתמודדות על תפקיד מפכ"ל המשטרה. בשנת 2017 התמודד לבחירות המקומיות הפסיד לרפי סער, נבחר לחבר מועצה. לאחרונה פרש מתפקידו כיו"ר האופוזיציה העירונית.

ליונס כפר סבא

מעודון הליונס, הינו ארגון התנדבותי חברתי המהווה חלק מארגון הליונס הישראלי והעולמי. המועדון בכפר סבא כבר למעלה מ-35 שנים. חברי המועדון מקיימים במהלך כל השנה פעילויות התנדבותיות רבות, ללא תמורה ובאהבה גדולה, מתוך שליחות וכדרך חיים, במטרה לשפר את רווחת התושבים. בנוסף מוקיר את פעילותם של מתנדבים בעיר על ידי חלוקת מלגות לנוער מתנדב מצטיין, בחירת איש השנה ואיש המופת.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן