עזרו לנו להביא ילד לעולם

רגע לפני שהם מגיעים למרתון הרקדה בבית ברל ליאור ואלי עמר דוד מבקשים את תמיכתכם בפרויקט למימון המונים שמטרתו להביא ילד לעולם: "צאו אתנו למסע התקווה וההורות שלנו – התמיכה שלכם משנה חיים לנצח"

"אנחנו רוצים להפוך מזוג למשפחה והתמיכה שלכם היא הקסם שהופך את התקווה שלנו למציאות אפשרית", במלים אלה נפתח פרויקט מימון ההמונים המרגש שפתחו ליאור (43) ואלי עמר דוד (39), זוג גאה שמנסה להביא ילד לעולם ולא נרתע מהמחיר המופקע – 300 עד 600 אלף שקל!

ליאור (מנהל שירות בחברה לחלקי חילוף לרכב ומרקיד) ואלי (סוכן מכירות) הם זוג מקסים שכובש אותך מהרגע הראשון. הם מארחים אותי בביתם בראש העין ומגוללים סיפור חיים של ישראלים שנרתמים לעזור לכולם, פטריוטים אמתיים – כולל שירות של ליאור בעזה ובצפון במטרה להגן על המדינה האהובה שלנו.

על סיפורים כמו של אלי וליאור נהוג לומר שזו אהבה ממבט ראשון. זה נשמע קלישאה אבל אין דרך להסביר מדוע עברו לגור יחד כמה ימים אחרי שהכירו בגיי בר אויטה. אחרי שש שנים של חיים משותפים השניים התחתנו והחלו לקדם במרץ את הרחבת המשפחה. בין השאר הם יוזמים אירועים, כמו מופע התרמה בכיכובו של ניקי גולדשטיין שייערך ב-23 ביולי בראש העין ופתחו בקמפיין מימון המונים. שלושה ימים לאחר מכן, ב-26 ביולי, ייערך מרתון הרקדה בבית ברל, אליו גויסו בהתנדבות מרקידים שתומכים במטרה החשובה של אלי וליאור. האירוע מיועד לכל הגילאים – מגיל 18 עד גיל 88.

למה להביא ילד לעולם?

"כבר שנפגשנו לדייט הראשון הבנו שזה זה וחלמנו על היום בו נהפוך להורים. האהבה שלנו לילדים היא חלק מרכזי מהמהות שלנו".

מה לגבי עם הורות משותפת עם אישה?

"זה רעיון מקסים, אבל לנו זה פחות מתאים. אנחנו רוצים לגדל את הילד בעצמנו ולא לחלוק אותו עם אישה אחרת".

המסע של ליאור ואלי להורות החל בשנת 2020 בזמן הקורונה, שם התמודדו עם קמפיין גיוס שכשל כי "לא ממש ידענו מה אנחנו עושים. זה היה הליך שניהלנו באלבניה".

למה אלבניה?

"בחרנו באלבניה כי באותו זמן היא הייתה מדינה פורצת דרך עבור זוגות גאים. היינו שמחים לעשות את התהליך במדינת ישראל, אבל לצערנו אין עדיין אפשרות מעשית לעשות את זה בגלל כל מיני לחצים פוליטיים. מסתבר שגם באלבניה יש לחצים של גורמים מסוימים ולכן במהלך הדרך המדינה החליטה לסגור את הדלת לזוגות חד מיניים ולא יכולנו להמשיך את התהליך, למרות שהיינו קרובים להשלמתו. בסופו של דבר נשארנו בחובות של מאות אלפי שקלים וללא ילד".

למרות הכישלון והחובות ליאור ואלי לא מוכנים לוותר כי "הרצון חזק מכול דבר אחר".

"הפרויקט התחיל לפני חודשיים. המטרה שלנו היא להגיע ל-225 אלף שקל", אומר ליאור. "כרגע אנחנו ב-61 אחוז מהסכום המיועד. אנחנו עושים הכל כדי להגיע ליעד. אני בגדוד מילואים. גייסתי את רוב האנשים בגדוד והרבה אנשים תרמו, למרות שרובם סטרייטים ולא ממש ידעו איך לאכול אותי. אנשים שבהתחלה לא דיברו איתי בגלל שאני הומו היום ישנים איתי באוהל. אני עובר בהרקדות בכל הארץ במטרה לגייס כל סכום. כל שקל חשוב".

אתם גרים בראש העין. אמנם בשכונות החדשות של העיר, אבל עדיין ראש העין ולא תל אביב. איך מקבלים אתכם ברחוב?

"מקבלים אותנו יפה מאוד. ראש העיר עושה כאן אירועי גאווה וזו עיר מתקדמת מאוד. היא לא שמרנית כמו שהיא הייתה פעם".

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד חמש שנים?

"בעוד חמש שנים? וואו. בתקווה שנהיה עם שני ילדים, אבל בואי נתחיל עם ילד אחד".

איך נסכם את הכתבה?

"במלים הכי פשוטות: בואו תצטרפו אלינו ונהפוך חלומות למציאות, ביחד. צאו אתנו למסע התקווה וההורות שלנו – התמיכה שלכם משנה חיים לנצח".

מופע ההתרמה הראשון ייערך ב-23 ביולי בשעה 21:00 באולם סימפוניה בראש העין. מחיר: 140 שקל. לרכישת כרטיסים: https://katzr.net/097634

מרתון ההרקדה ייערך ב-26 ביולי בבית ברל מתשע בערב עד ארבע לפנות בוקר. מחיר: 50 שקל.

לתמיכה בפרויקט "מקימים משפחה" היכנסו לאתר giveback: https://giveback.co.il/project/78739

ניתן לתרום גם בביט:0506569811

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן