רס"ל טל להט מכפר סבא, גיבור ישראל נפל בקרב

"אנחנו חייבים לטל את החיים שלנו, טל להט ז"ל, לוחם מגלן שנפל הלילה בקרב בעזה, היה אצלנו בנחל עוז ב-7/10. הצוות שלו הגיע לשכונה שלי והוציא אותנו מתוך הממ"דים אחרי שעות ארוכות של סכנת מוות הלוויתו תתקיים היום בשעה 17:00

טל להט
נסגר החשבון עם המחבל שהרג את גיבור ישראל רס"ל טל להט ז"ל
"אנחנו חייבים לטל את החיים שלנו, טל להט ז"ל, לוחם מגלן שנפל הלילה בקרב בעזה, היה אצלנו בנחל עוז ב-7/10. הצוות שלו הגיע לשכונה שלי והוציא אותנו מתוך הממ"דים אחרי שעות ארוכות של סכנת מוות, ונשאר איתנו עד הפינוי המאורגן של היישוב בשעות הלילה. נזכור תמיד." אמיר תיבון תושב נח"ל עוז
דובר צה"ל התיר לפרסם הבוקר (רביעי) כי רס"ל טל להט, בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן בעוצבת הקומנדו, נפל אתמול בקרב במרכז רצועת עזה באזור מסדרון נצרים.

טל, בנם של רן ורונית ואח ליונתן, בוגר בית הספר גורדון, חטיבת שז"ר ותיכון רבין בעיר, היה צעיר חייכן, חברותי ונלחם באומץ ובעוז למען הגנת המולדת, תוך חירוף נפשו.

ראש העיר רפי סער: "הבוקר הזו נפתח בבשורה קשה ומצערת, עם דבר נפילתו של רס"ל טל להט. אני מביע את תנחומיי ומחבק את המשפחה. עיריית כפר סבא מלווה ותומכת בבני המשפחה בשעתם הקשה".

דובר צה"ל הודיע כי להט ז"ל הועלה מדרגת סמ"ר לדרגת רס"ל לאחר מותו. "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה", נמסר.
הלווייתו תתקיים היום, רביעי 10/7/2024, בבית העלמין הצבאי ברח' ויצמן, בשעה 17:00, והנכם מוזמנים ללוותו בדגלי ישראל בדרכו האחרונה.
יהיה זכרו ברוך

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן