רפי סער בפניה למועצת העיר בבקשה לפטר את מהנדסת העיר

ראש עיריית כפר סבא שלח למהנדסת העיר מכתב בו הוא מודיע על כוונתו לפטרה "אין זה סוד שבמהלך השנה וחצי האחרונות אין קשרי עבודה תקינים בינך לביני"

אחרי חודשים של שמועות על כוונה לסיים את תפקידה של מהנדסת העיר,  יוצא מהלך פיטוריה של מהנדסת העיר כפר סבא עליזה זידלר גרנות לפועל. ראש עיריית כפר סבא רפי סער שלח למהנדסת העיר מכתב בו הוא מודיע לה על כוונתו לפנות למועצת העיר כפר סבא בבקשה לפטר אותה מתפקידה.

במכתבו מעלה סער שורה של טענות הנוגעות לתפקודה כמהנדסת. בין הטענות "הדרך שבה את מתנהלת מול הנהלת העירייה ומול הגורמים הבאים במגע עם עבודתך, אשר הפכו בלתי נסבלים דבר שיוצר נתק מתמשך ביחסי העבודה שלך עם ראש העיר ועשיית דין עצמי שלך בכל הקשור לעבודתך בעירייה."

בנוסף מציין סער במכתבו כי מהנדסת העיר יצאה לחופשה ממושכת סמוך למועד הבחירות בחודש ספטמבר 2023 בניגוד לבקשתו של ראש העיר. " הבהרתי לך הבהר היטב כיכוונתך לעזוב את העיר כפר סבא בסמוך למועד הבחירות נוגדת את צרכי העיר. חרף עמדתי זו התעלמת ממנה גיחכת והודעת על יציאה לחופשה ממושכת דבר שהותיר את העיר ללא מהנדסת לתקופה ממושכת. עם פרוץ המלחמה בשעה שהעיר נמצאת בכאוס וחרף בקשתי המפורשת לחזרתך לארץ התעלמת מבקשתי וחזרת לארץ הרבה אחרי ה7.10."

עליזה זייטלר גרנות
מהנדסת העיר כפר סבא עליזה זידלר גרנות

במכתבו מציין סער יחסי עבודה עכורים עם חברי מועצה אשר דרשו את פיטוריה והוא מנע אותם.

במכתבו מציין סער כי יזמים מתכננים ובעלי עניין מלינים על דרך התנהלותה עבודתה והקשר שלה עם גורמים אלו.

"בנסיבות אלו אין כל אפשרות לקיים בינינו קשרי עבודה אפקטיביים החלטתי לפנות למועצת העיר כפר סבא ולבקש ממנה לקבל החלטה על פיטורייך מהעירייה."

כדי לפטר את מהנדסת העיר זקוק ראש העיר לרוב של שני שליש מחברי המועצה 14 חברים. הקואליציה מונה 13 חברים כך שלצורך פיטוריה יצטרך אחד מחסרי המועצה מהאופוזיציה להצטרף לקואליציה.

ישיבת המועצה בה ידונו על פיטוריה תתקיים ב4.7.24 מהנדסת העיר תוכל להתייצב ולהגן על משרתה.

המכתב המלא שנשלח למהנדסת העיר



כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. רוני הגב

    לחבל בעבודת העירייה בכוונת מכוון.
    טרור מבית של האופוזיציה. פרוקסי של הקפלניסטים.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן