אהבה ללילה אחד

כפיר וייס (34) מכפר סבא, מאמן כושר ביום, מציע את עצמו כבן זוג ייצוגי לנשים בלילה. לחתונות, אירועים ומסיבות משפחתיות. "רק אל תקראו לי ג'יגולו" הוא מבקש, ומספר שערב מסוג זה יכול להיחתם גם בנשיקה

בעידן שבו קשה למצוא בני זוג ואפליקציות ההיכרויות חוגגות את התמכרותם של הרווקים שחווים שפע המדומה ונותרים לבד – נפגשנו עם כפיר וייס, שמספק מענה לנשים שנותרו ללא בן זוג לחתונה של האחות או לביקור אצל הדודה המנדנדת. וייס מאמן כושר מכפר סבא, מספר על שירות הלווי שהוא מספק ונצרך על ידי נשים רבות: "מאז עידן הטינדר ואפליקציות ההיכרויות, יותר קשה להכיר בני זוג. ההרגל שפיתחו רבים להחלקת האצבע לימין או לשמאל הותירה רבים בודדים ומתוסכלים". 

לדבריו של וייס, הרעיון קם מתוך השיחות עם הנשים אותן הוא מאמן. התלונות על הגברים הלא רציניים ועל תחושת הבדידות בחגים וההגעה לחתונות ואירועים ללא בן זוג.

"כשנסעתי לחופשה ביוון, גיליתי תופעה מפתיעה שלא קיימת בארץ. נתקלתי בהרבה בחורים יפים שמגיעים למועדונים ומסיבות עם בחורות. אני אוהב לכתוב לשיר ותמיד הופך למסמר המסיבה. כששבתי לארץ התחלתי ולהציע לנשים את שירותיי".

 

אתה מאמן מוכר בכפר סבא. לא חששת שהכינוי ג'יגולו ידבק בך?

"כולם מכירים אותי ויודעים מי אני. אני הכל – מצחיק, חתיך, מוכשר  אבל לא ג'יגולו".

ספר לי איך מתנהל מפגש והאם הוא חורג מתחום הלווי?

"אני מקבל הרבה פניות מנשים מגיל עשרים ומעלה. אני מגיע בלבוש ייצוגי, מבלה, צוחק נהנה ואפילו מעלה סטורי עם 'בת הזוג' שלי לאותו הערב או האירוע. כשהיה קליק בכמה מהפעמים – הערב הסתיים בנשיקה. היו גם פעמים שהמשכנו לקשר".    

נשמע שאתה מחפש אהבה בעצמך

"זה נכון, אני מחפש אהבה, דבר שלא קל למצוא בימים אלו".

ומה יקרה במידה שתמצא? תחדל מעיסוקך?

"כן. אם אמצא את הבחורה המתאימה לי".

וייס ממליץ לכולנו לצפות בסדרה קומית-רומנטית "אהבה ללילה אחד" שעלילתה מתרחשת בפריז של ימינו ומשודרת בנטפליקס. לאלסה, הרווקה הנצחית, יש מזל רע בכל מה שנוגע לאהבה. חברותיה הטובות מחליטות לעזור לה לשקם את ביטחונה העצמי ושוכרות את שירותיו של נער ליווי, בתקווה שההתנסות תחדש את אמונה של אלסה בדייטים ובמערכות יחסים ותעודד אותה לחפש אהבה.

"מדובר בסדרה קסומה שמתארת את תחושת הבדידות שמרבית הרווקים חשים. החלטתי לספק את שירותי לנשים כדי לשמח אותן. גם אני נהנה מכך ואולי אפילו אמצא בת זוג", אומר וייס ולסיום יורד לכפיפות בטן. "חייבים לשמור על ה'לוק", הוא אומר בחיוך.    

כתבות קשורות

2 תגובות

  1. רותי בן דוד הגב

    למה אתם מעודדים את התופעה ההזויה הזאת?

  2. יוסף הגב

    חחחח איזה יצור מאיפה הבאתם אותו

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן