פעם ביובל – מחזור 1974 של תיכוני כפר סבא מארגן פגישת מחזור

פגישת מחזור מרגשת לכלל תלמידי שכבת 1974 מכפר סבא בסילו הוד השרון

פעם ביובל
צוות ההפקה עם ראש עיריית כפר סבא רפי סער

כ-500 תושבי כפר סבא, ילידי 1974 שלמדו בבתי הספר בעיר, יפגשו ב-28.9 במסעדת הסילו בהוד השרון. "החלטנו לערוך את המפגש לרגל יום הולדת 50 של כל בוגרי המחזור", אומרת שרון רייך אחת המארגנות לקראת ההרשמה למפגש.

לפני עשור, נפגשו החברים בקאנטרי קלאב בכפר סבא – מפגש שנחל הצלחה ואליו הגיעו מאות חברים שלמדו בבתי הספר השונים בעיר. חלקם שמרו על קשרים וחלקם זכו לחדשם. כעת מארגני המפגש מתכוונים לחזור על ההצלחה וקוראים לכל בוגרי המחזור להצטרף ליום הולדת קולקטיבית, שמחה ומהנה.

שרון רייך, בוגרת המחזור. מארגנת את המפגש מספרת: "לפני עשר שנים דרור מירון, בוגר המחזור יזם את הפגישה הראשונה. כעת אני ועוד חברים חברנו אליו במטרה לארגן יום הולדת 50 לכל בוגרי שכבת 1974, תלמידי יסודי חטיבות ותיכוניים. 

המפגש לפני 10 שנים הוכתר כהצלחה. היה כיף להיפגש ולפגוש את החברים מהגן ומבית הספר. התלבטנו אם לעשות מסיבה אבל בשל המצב במדינה והחלטנו שכרגע זה לא מתאים. פתחנו קבוצת WhatsApp ועד כה נרשמו 130 חברים ואנחנו קוראים לכולם להצטרף".

‏רייך מספרת בערגה על התקופה בה למדה בתיכון כצנלסון, על מערכת החינוך שעודדה אינטגרציה בין התלמידים בבית ספרה לתלמים בבתי ספר אחרים – דבר שהוביל לחבריות שהשתמרו עד היום.

"היה משהו מיוחד בהווי של בפר סבא בילדותי. רוב בתי הספר היו על רחוב גלר, מה שהוביל למפגשי התלמידים בתום הלימודים. היינו מטיילים במרכז אהרוני, יושבים על הברזלים ובערב נפגשים ב'קומפיוטר', מועדון שהיה קיים באותן השנים. היינו רשת קהילתית שחלקה מחוברת גם כיום".

המפגש ייערך ב-28.9.2024 בסילו בהוד השרון בין השעה 19:00-00:00. ‏במהלך הערב תוצג מצגת לזכרם של החברים שאינם בחיים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן