גולדה זה לא רק גלידה

13 שנים אחרי שהושבת בית הספר למשך שנה עקב מפגעי ריח נהרס כליל האגף המערבי של בית הספר גולדה מאיר במסגרת התחדשות בית הספר

בית הספר גולדה מאיר – שלב ב' יוצא לדרך. תמונות עיריית כפר סבא.
בית הספר גולדה מאיר – שלב ב' יוצא לדרך. תמונות עיריית כפר סבא.

עיריית כפר סבא החלה אתמול בביצוע שדרוג ושיפוץ בית הספר היסודי גולדה מאיר, שנפתח בספטמבר 1980. לראשונה בבית ספר בכפר סבא, מתבצע הליך של בינוי, פינוי בינוי. הבוקר, נהרס האגף המערבי של בית הספר, שהיה ישן ולא מותאם לצרכי המערכת.  טרם ההריסה, הוצבו במקום קראוונים אשר ישמשו את התלמידים בתקופת הבנייה. 

ראש העיר, רפי סער, אשר נכח בעבודות ההריסה, בירך ואמר "זוהי בשורה אדירה ומרגשת עבור התלמידים והצוות החינוכי. בית הספר נבנה לפני למעלה מ40 שנה וכבר לא עמד בסטנדרט שאנו, בכפר סבא, שואפים אליו. אנחנו נמשיך במהפכת החינוך בעיר עד שכל התלמידות והתלמידים ילמדו בסביבת לימודים חדשנית".

בית הספר גולדה מאיר – שלב ב' יוצא לדרך. תמונות עיריית כפר סבא.
בית הספר גולדה מאיר – שלב ב' יוצא לדרך. תמונות עיריית כפר סבא.

בקיץ 2019 שופץ בו אחד המבנים והוקמו בו כיתות חדשות ומרחבי למידה מעוצבים ומתואמים לפדגוגיית העתיד. אתמול, כאמור, יצא לדרך שלב ב' של שדרוג ושיפוץ בית הספר, הממוקם ברחוב השלום ומשתרע על שטח של 8,593 מ"ר, כאשר מבנה בית הספר משתרע על שטח של 2,700 מ"ר. 

התוכנית, עליה אחראים "גיורא גור אדריכלים", כוללת את הריסת האגף המערבי בשטח של 500 מ"ר ובו שש כתות אם וכיתת חינוך מיוחד, והקמת אגף חדש בן שתי קומות, ובו 12 כיתות, שני מרחבים מוגנים שישמשו כחדרי טכנולוגיה, ספרייה, חדרי שירותים וחיבור לשאר בית הספר. זאת כאשר האגף החדש יהיה בשטח של 1,700 מ"ר.

מדובר בפרויקט מורכב בתקופה מאתגרת ויש לציין, כי כל הכיתות החדשות שייבנו יהיו מותאמות לכיתות שמע ובזמן ביצוע העבודות, ילמדו תלמידות ותלמידי האגף המערבי במבנים חלופיים.

כמו כן כוללת התוכנית בהמשך שינויים פנימיים באגף המזרחי, בין היתר שינוי והתאמת חדרי ההנהלה לדרישות, תוספת חדרי עזר ואחסנה, שיפוץ כיתות אם, תוספת חדרי שירותים לאולם הספורט ולחדרי ההנהלה, כמו גם הקמת תכנון חזית בית הספר והקמת כניסה חדשה ומקורה, פיתוח החצר האחורית וביצוע עבודות הנגשה והסדרת המדרכות, השבילים והחניות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן