אביתר דוד יציין את יום הולדתו בשבי

ביום חמישי הקרוב, יעלו על במה אחת מיטב גיטריסטים ישראלים למען השבתו של אביתר דוד מכפר סבא – שיום הולדתו ה-25 יחול בשבי החמאס

אביתר דוד
אביתר דוד יום הולדת בשבי

אביתר דוד יחגוג יום הולדת בשבי. "אני מקווה שאביתר ישמע על המופע, וידע שאנחנו דואגים לו . אני בטוח שהוא ישמח כי המוזיקה היא כל עולמו", אומר אחיו עיליי שמתרגש ממחוות האומנים.

אביתר דוד מכפר סבא, נחטף ב-7.10 בזמן שבילה במסיבת נובה ברעים. לדברי משפחתו, אמו הספיקה לדבר איתו בבוקר החטיפה. הוא הספיק לכתוב לה ש'מפוצצים את המסיבה ויורים מעליהם'. ההודעה האחרונה שהוא כתב הייתה שהם עוד מעט יוצאים מהמקום ומאז הקשר עמו נותק. אביתר הוא בנם של גליה ואבישי מכפר סבא, אח לעיליי בן ה-26 ואחותו הקטנה יעלה בת ה-18, העושה שנת שירות בצפון. מאז שנחטף, עושים בני המשפחה ככל יכולתם להעלאת המודעות להשבת החטופים שנותרו בשבי החאמס. 

ביום חמישי יום הולדתו של אבייתר, יערך מופע בכיכר החטופים בתל אביב בשעה 18:00. המופע יכלול מגוון של גיטריסטים. בחירה זו נעשתה בשל אהבתו וכישרונו של אביתר לנגינה בגיטרה וחלומו לעסוק בתחום המוזיקה. בין האומנים המשתתפים: חיים רומנו, יהודה עדר, דודי לוי, ארץ נץ ועוד. מטה החטופים קורא לציבור להגיע, להשתתף במופע ולהביא גיטרות ל'במה פתוחה' – לאחר המופע. 

"אביתר אם אתה יכול לקרוא או לשמוע אותי, אני רוצה לומר לך שאנחנו יודעים שאתה בחיים ואין לנו ספק שתשוב אלינו. אני מבטיח לך שיום הולדת הבא שלך יהיה שמח. תתאזר בסבלנות – אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר אותך ואת שאר החטופים", אומר עיליי בהתרגשות ובתקווה להתאחד בקרוב עם אחיו האהוב. 

 

 

אביתר דוד

מה גרם לכם להרים את המופע?

"חשוב לנו להעלות את המודעות להשבת החטופים. המצב שלהם מדרדר מיום ליום וחייבים להשיבם הביתה. לממשלה יש חובה מוסרית להמשיך במשא ומתן עד להשבת כל החטופים. בחרנו במופע כי אבייתר מאוד אוהב מוזיקה. הוא מנגן על גיטרה וחולם ללמוד מוזיקה. הוא התכוון לנסוע לטיול בתאילנד בקרוב ולאחר מכן להירשם ללימודים".

מה אביתר יגיד כשידע על המחווה של כל האומנים?

"הוא ישמח מאוד אבל יתבאס שלא הצלחנו להביא את להקת המטאל אוונג'ד סבנפולד שהוא מאוד אוהב (הוא אומר בחיוך). אני חושב שהוא מאוד יתרגש. בכל זאת אומנים רבים יעלו לנגן על הבמה בדרך שהוא הכי אוהב. לא תיארנו לעצמנו שתהיה כזו היענות ואנחנו רוצים להודות לכולם". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן