אהבה יקרה מפז

לאנור ואדולפו (טויו) מלמוד, מספרים על אהבה בעשור השמיני לחייהם ונותנים טיפים חשובים לכל מי שרוצה לשמר את הזוגיות לאורך זמן

טרריום במבצע

טרריום על מצע פחם במבוק מערכת אקולוגית סגורה לא דורש טיפול במבצע לקוראי כפר סבא ניוז החל מ 50 ש"ח בלבד בחנות אליאור דגים ונוי ברחוב היצירה 10 רעננה

טו באב שצוין השבוע הוא הזדמנות טובה לשאול מהי אהבה? איך משמרים זוגיות והאם זה המתכון לאושר? כדי לענות על השאלות האלו הגענו לבית גיל פז בכפר סבא ונפגשנו עם זוג אוהבים שיודעים לספר כמה האהבה יקרה מפז.

לאנור וטויו  מלמוד (85), התאהבו ממבט ראשון, התחתנו ועלו לארץ בשנת 1979. הם הגיעו היישר למרכז הקליטה ברעננה משם עברו לדירה ברחוב המייסדים בכפר סבא. לפני 6 שנים עברו להתגורר בבית גיל פז בכפר סבא שם לדבריהם הם נהנים, מבלים ומחזקים את הזוגיות שלהם.

בני הזוג מלמוד עבדו כל חייהם במשרות בכירות בבנק, ולהם שלושה ילדים, 8 נכדים ו3 נינים. לדברי בני הזוג: האהבה היא לא רק פרחים ושוקולד אלא גם הקרבה, וויתורים וקבלה של האחר.

טויו: "יש לנו ילדים ונינים שמחזקים את הזוגיות שלנו".

לאנור "זה לא רק הנכדים והנינים. יש לנו אהבה גדולה. אתה תמיד פינקת אותי, קנית לי המון מתנות ולקחת אותי לטיולים ונסיעות".

טויו, לאנור, מה סוד הקסם של הזוגיות שלכם?

"התאהבתי בלאנור מהרגע הראשון. כבר אז רציתי להתחתן איתה. במהלך השנים הבנתי שבחרתי נכון. לאנור היא אם וסבתה מאוד מסורה. היא מקשיבה לי, יודעת לוותר כשצריך והכי חשוב מבשלת אוכל מאוד טעים".

לאנור: "טויו יודע לפנק. הוא דעתן ואדם שיודע לעמוד על שלו. בעיניי זו תכונה מאוד מושכת. יש לנו זוגיות טובה ואנחנו מסתדרים למרות שאנחנו שונים באופי".

ספרו על אהבה בגיל השלישי

לאנור: "הגענו לגיל פז לפני 6 שנים. עד אז התגוררנו בכפר סבא ולא תכננו לעזוב את ביתנו. עזרנו לבת משפחה לחפש בית דיור מוגן באזור וכשהגענו לכאן התאהבנו במקום. מלבד הדירה המדהימה שמצאנו כאן – המקום מספק המון שירותים שאף אחד לא יעשה בשבילך בבית. שירותי כביסה, שירותים רפואיים, המון חוגים, חדר כושר, בריכה וכמובן שהמון חברים מבלי 'לצאת מהבית'. אנחנו מרגישים שהמקום תרם ושיפר את הזוגיות שלנו. כאן אין לנו דאגות ואנחנו מתעסקים רק בפאן".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן