אוהדים בלי קבוצה

גם מחוות פרידה מעומר פדידה היא עילה לעימות בין ההנהלה לאוהדים מחאת אוהדי הפועל כפר סבא ממשיכה, הנתק עם ההנהלה גדל

נתק מוחלט בין האוהדים להנהלת הקבוצה צילום: ירדי עוואמי

עומר פדידה "הלב של הפועל כפר סבא" מגיע ללויטה במדי מכבי פתח תקווה אבל גם האירוע הזה לא מסייע בהפגת המתחים בין אוהדי הקבוצה ועמותת האוהדים להנהלת הקבוצה.

המתחים בין הנהלת הקבוצה לעמותת הלב הירוק החלו בקיץ כאשר העמותה דרשה לממש את זכויותיה בקבוצה, כזכור העמותה מחזיקה עשרה אחוז ממניות המועדון ואחזקות אלה מתבטאות על פי הסכם המייסדים בחברות בדירקטוריון הן כזכות לדירקטור ובנוסף משקיף בדירקטוריון המועדון (החל"צ – חברה לתועלת הציבור).
בפגישה שכן נערכה לאחר כניסת ועד העמותה החדש לתפקידו אמר יצחק שום כי המועדון עבר לידיו "ללא אוהדים". עוד אמר כי תפקידם של האוהדים להשקיע או במנוי או בכרטיס אחרת הם לא אוהדים. עמותת הלב הירוק שלחה מכתב התראה לפני תביעה ליצחק שום בטענה להפרה בוטה של הסכם המייסדים.
אוהדי הקבוצה החרימו בפועל את משחקי הקבוצה והיא משחקת מול יציעים ריקים. אחת הסוגיות שמעוררות כעס בקרב האוהדים היא שהשנה לא נמכרים כרטיסי חייל ונוער כמו שנהוג בכל מקום,  מתחילת העונה מחרימים אוהדי הקבוצה את משחקי הקבוצה בשל מחאה על התנהלות הבעלים. היום בפעם הראשונה העונה צפויים להגיע מאות אוהדים למשחק בית של הקבוצה באצטדיון לויטה נגד מכבי פתח תקווה. את מדי מכבי פתח תקווה לובש הסמל הכי גדול של כפר סבא בשנים האחרונות עומר פדידה. בן העיר, שגדל במועדון. 

עמותת האוהדים הלב הירוק פנת לבעלים בבקשה להניח את כל המחלוקות בצד ולכבד את הגעתו של עומר פדידה לכפר סבא ובבקשה לקיים טקס משותף של המועדון ועמותת האוהדים, להביע הוקרה לעומר פדידה.
נכון לרגע זה בחר המועדון להתעלם מבקשת האוהדים.
עמותת הלב הירוק פנתה בקריאה לאוהדות ואוהדי הקבוצה, לשים בצד את כל המחלוקות והמחאות ולהגיע מחר למשחק בכדי לכבד את עומר פדידה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן