אוהדים רבים מתכוונים ללוות ביום שני את הפועל כפר סבא, שתתארח בחיפה למשחק מכריע על אליפות המדינה בכדורעף נשים

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא היא הסיפור הלוהט של הספורט בעיר. אמש ניצחה כפר סבא באולמה הביתי את מכבי חיפה 1:3 והשוותה ל-2:2 את סידרת גמר הפלייאוף. המשחק הקובע מי תהיה אלופת המדינה בכדורעף יתקיים בחיפה מחר (יום שני) ב- 19:00 באולם רמת אלון (ביה"ס יבנה).

אווירה לוהטת היתה במשחק הרביעי בסדרה כשמאות אוהדים כפר סבאים מילאו עד אפס מקום את היציעים באולם "בר לב" בכפר סבא. הנהלת המועדון פרסמה הבוקר איגרת לאוהדים בו הודתה לקהל הנפלא שיצר אווירה מדהימה ודחף את השחקניות לניצחון. המועדון הביעה סליחה בפני אוהדים ואוהדות שלא הצליחו להיכנס לאולם הדחוס, כיוון שצוות האבטחה הגיע למסקנה שלא ניתן עוד להכניס אנשים לאולם.

בכפר סבא מצפים שרבים מהאוהדים ילוו את הקבוצה גם למשחק המכריע ביום שני, כדי להיות שותפים לרגעים ההיסטוריים של העונה, ושהשחקניות תרגשנה אווירה ביתית גם בחיפה. הסעה לאוהדים תצא בשעה 16:30 מאולם "בר לב" (הגליל 69). אוהדים רבים מתכוונים להגיע למשחק גם בהסעות פרטיות. כתובת האולם: אליעזר אלטר 34, נוה שאנן, חיפה.

במשחק שנערך במוצ"ש , שחקניות הפועל כפר סבא הציגה שליטה מוחלטת במשחק, ניצחו 21:25 20:25 בשתי המערכות הראשונות, ונראו נהדר. חיפה חזרה למשחק במערכה השלישית כשניצחה 25:13, אבל ניהול משחק מצויין של המאמן יעקב הרשקו החזיר את הכפר סבאיות ליכולת האמיתית שלה, וכפר סבא מחצה את חיפה 16:25 במערכה הרביעית ו- 1:3 במשחק כולו. אנא ויליקי (20 נק') , חנה קוטורה (15) ונועה ארז היו הבולטות במשחק.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן