אושר מינויה של עדי גולדשטיין למנכ"לית פלגי שרון

הועדה לבדיקת כשירות מינויים ברשות החברות אישרה את מינויה של סמנכ"לית החברה הכלכלית עדי גולדשטיין למנכ"לית תאגיד פלגי שרון

חברת פלגי שרון הוקמה בראשית 2011 כתאגיד מים וביוב עירוני על פי חוק. החברה אחראית על אספקת שירותים לכ-100 אלף תושבי הישובים כפר סבא וכוכב יאיר-צור יגאל. בכפר סבא השירות הינו של ביוב בלבד ועל אספקת המים אחראי מפעל המים,  בעוד שבכוכב יאיר-צור יגאל מסופקים שרותי מים וביוב.

המכרז למינוי מנכ"ל חדש, נסגר בסוף 2021. המנכ"ל הנוכחי אלעד תמרי שהודיע על רצונו לפרוש לפני כשנה המתין עם פרישתו בפועל עד אישור המינוי. עדי גולדשטיין שכיהנה כסמנכ"לית כספים וממלאת מקום מנכ"ל החברה הכלכלית כפר סבא זכתה במכרז אך מינויה התעכב עד אישור המינוי בועדה לבדיקת כשירות מינויים ברשות החברות.

מספר חודשים לאחר כניסתו לתפקיד של מנכ"ל החברה הכלכלית עו"ד שגיא חן,  סיימה בפועל עדי גולדשטיין את תפקידה בחברה הכלכלית והמתינה לאישור מינוייה למנכ"לית תאגיד פלגי השרון. בפועל המשיכה החברה הכלכלית לשלם את שכרה של גולדשטיין שעסקה בפועל בקידום פרויקטים כלכליים בעיריית כפר סבא.

אחד האתגרים המשמעותיים איתם תצטרך גולדשטיין להתמודד יהיה נושא מכון טיהור השפכים המשותף לכפר סבא והוד השרון שעומד על סף הספיקה המירבי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן