אזעקת שווא והערכות בטחונית

רגעי חרדה בכפר סבא, אזעקה נשמעה בחלקה המזרחי של העיר, בעקבות אירועי הטרור החמורים שהתרחשו בבאר שבע וחדרה, ראש העיר, רפי סער, קיים הערכת מצב ביטחונית יחד עם גורמי הביטחון והמשטרה

אזעקת שווא בכפר סבא

רגעים של חרדה עברו על תושבי השכונות המזרחיות בכפר סבא בזמן שנשמעה אזעקה עולה ויורדת. אחרי דקות של חרדה התברר כי מדובר באזעקת שווא. מעיריית כפר סבא נמסר " מערך הצופרים בכפר סבא לא הופעל ולא הוכרז כל מצב חירום. הנושא נמצא בבדיקה מול פיקוד העורף, כשההערכה היא שמדובר בבדיקת צופרים שמקורה אינו בעיר."

האירוע מצטרף למתיחות הבטחונית של הימים האחרונים בעקבות הפיגועים בחדרה ובאר שבע אשר בעקבותיהם קיים ראש העיר רפי סער הערכת מצב בה הוחלט על הקמת כוח מתנדבים עירוני ייעודי להגברת תחושת הביטחון בעיר, בנוסף הוחלט כי העירייה תמשיך לתגבר את נוכחות כוחות השיטור ברחבי העיר

בעקבות אירועי הטרור החמורים שהתרחשו בבאר שבע וחדרה, ראש העיר, רפי סער, קיים היום (יום ב) הערכת מצב ביטחונית יחד עם גורמי הביטחון והמשטרה. ראש העיר הודיע כי העירייה תמשיך בתגבור כוחות השיטור ברחבי העיר ובתוך כך קרא לתושבים להגביר ערנות ולדווח בכל מקרה של חשד שעולה.

 רפי סער, "מעגלי האבטחה בעיר יורחבו למקסימום, ואני מבקש גם מכם תושבות ותושבים יקרים לגלות ערנות מוגברת. אנחנו דרוכים וערוכים. הטרור לא ינצח אותנו״.

ראש כעיר הוגיע כי הוא הנחה על ״הקמת כוח משימה עירוני מיוחד – 'שומר בעירי', לתגבור הסיורים הקיימים מסביב לשעון בעיר. תגבור האבטחה הגלויה והסמויה סביב מוסדות חינוך, תחנות אוטובוסים, צמתים מרכזיים, בגבולה המזרחי של כפר סבא ובמוקדים המועדים לחיכוך, תוך נוכחות מסיבית באזורי התעשייה בעיר. הוחלט על פתיחת נקודת שיטור נוספת במזרח העיר בסמוך לשכונות יוספטל וקפלן. בנוסף, יערכו תדרוכים, חיתוכי מצב יומיים וסנכרון בין כלל הכוחות העוסקים בנושא לשמירה על ערנות ודריכות מוגברת מול כל אירוע חריג, הכל תוך פעילות מוגברת מול ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים לסגירת החורים בגדר."

תושבים המעוניינים להצטרף לכח המתנדבים העירוני החדש – 'שומר בעיר' מוזמנים לפנות לאגף הביטחוון של ‏העירייה במייל 


בשעה האחרונה נשמעה באזור מזרח העיר אזעקה עולה ויורדת. מערך הצופרים בכפר סבא לא הופעל ולא הוכרז כל מצב חירום. הנושא נמצא בבדיקה מול פיקוד העורף, כשההערכה היא שמדובר בבדיקת צופרים שמקורה אינו בעיר.
בכל שאלה ניתן לפנות למוקד העירוני 106 או בוואטסאפ: 050-3106106.

הערכות למצב חירום בכפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן