אין שיבוצים אין הסכמות אין אמון

המשבר בין עיריית כפר סבא להורי גני הילדים נמשך, סוגיות רישום, שיבוץ, תשלומים, ילדי גני החינוך המיוחד, הילדים האלרגיים נדמה שאין נושא עליו יש הסכמה בין הורי הגנים לעיריית כפר סבא ביום רביעי מתוכננת הפגנה של הורי הגנים בזמן ישיבת המועצה

סיום שנת הלימודים לא סיים את המחלוקות בין עיריית כפר סבא להורי גני הילדים, שיבוץ הילדים לגנים שהיה אמור להתבצע עד לתחילת יולי נדחה למועד חדש ובלתי ידוע וזאת לטענת עיריית כפר סבא בגלל שהחברה שאמורה היתה לבצע את השיבוץ עזבה בפתאומיות.

ביום רביעי 7.7.21 מתוכננת הפגנה של הורי ילדי הגנים מול ישיבת המועצה ההפגנה היא שיא של המחלוקת בין הורי הגנים לעירייה במספר נושאים ובינהם חישוב ההחזרים להם זכאים הורי היול"א על טעויות בחישוב.  מחלוקת נוספת נוגעת  לחיוב התל"ן וכמות החוגים שקיבל בפועל כל גן. 

לטענת הורי הגנים מדובר בהפרשים של מאות שקלים לכל ילד אותם מסרבת העירייה להחזיר.

במו כן קיימת אי הסכמה בנוגע לקייטנות לילדי החינוך המיוחד בחודש אוגוסט, סייעות אישיות  לילדים אלרגיים באוגוסט.

הנושא המרכזי עליו סוערים ההורים הוא השיבוץ לגני ילדים לשנת הלימודים הבאה, עיריית כפר סבא התחייבה לפרסם את השיבוצים עד לתחילת חודש יולי אך הבוקר קיבלו ההורים הודעה מעיריית כפר סבא כי השיבוצים מתעכבים.

 " השיבוצים בדרך! הורים יקרים, אנו מתנצלים על העיכוב שחל בשליחת השיבוצים לגנים, שנובע מהפסקת עבודה פתאומית של החברה שנשכרה לבצע את עבודת השיבוצים. אנו עושים מאמצים לשלוח אותם בהקדם האפשרי.
עמכם הסליחה.
אגף החינוך"

לטענת ההורים החברה סיימה את עבודתה לפני חודשיים ולא בזמן האחרון.

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה " עיריית כפר סבא נמצאת בשיח מתמשך עם ועד הורי גני הילדים. נמשיך לדון בנושא כדי לשקף ולהסביר את אופן החישוב שנעשה על ידינו."

 

שיבוצים מתעכבים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן