אליפות במרחק נגיעה

הערב ב21:00 תארח קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא את מכבי חיפה במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף, ניצחון הערב ויש אליפות

סדרת הגמר  צמודה ודרמטית, עשויה להסתיים הערב באולם בר לב. כפר סבא ניצחה פעמיים בחיפה, חיפה ניצחה פעם אחת בכפר סבא. בכפר סבא מקווים שבעזרת קהל ביתי תומך היא תוכל לנצח בבית ולחגוג יחד עם אוהדיה. 

בשנים האחרונות כפר סבא וחיפה מוכיחות שהן הקבוצות הטובות והבולטות בענף. בעונה שעברה שתיהן נפגשו בגמר הפלייאוף, שבו חיפה זכתה. לפני שנתיים כפר סבא היתה האלופה. לקבוצת הנשים הפועל כפר סבא יש חמש זכיות באליפות לצד ארבע זכיות בגביע המדינה – הישג מכובד מאוד בתקופה של כעשר שנים, מאז שהיו"ר גרי אברמוביץ ואשתו עופרה (יו"ר מועדון הנשים) הצילו את הפועל כפר סבא מפירוק, ומאז מועדון הכדורעף ממשיך לשגשג, והיחיד בעיר שמביא הישגים.

לנוכח ההתעניינות הרבה והצפי לאולם מלא, הנהלת הפועל כפר סבא יצאה בקריאה לאוהדים להקדים ולהגיע למשחק כשעה לפני שריקת הפתיחה, שכן חברת האבטחה תסגור את השערים כשהאולם יתמלא. במועדון הכפר סבאי לא אהבו ששעת המשחק נקבעה ל 21:00, ושלחו לאיגוד הכדורעף בקשה (שלא נענתה) להקדים את שעת המשחק , כיוון שבין האוהדים גם ילדים ובני נוער רבים שעבורם מדובר בשעה מאוחרת, כשלמחרת יש לימודים בבתי הספר. לרשות האוהדים שיקדימו יעמוד מזנון בסמוך לאולם.

גלית דבש, אנה ויליקי, נועה ארז, טלי הקס ויתר השחקניות מבטיחות לתת מעצמן את הכל, אבל הן זקוקות גם לתמיכת האוהדים. המאמן סבה: " אנחנו מזמינים את אוהדי הספורט בכפר סבא והסביבה לבוא למשחק ולתמוך ולעודד את השחקניות. אפשר להמשיך את חגיגות יום העצמאות בעזרת הקהל הנפלא שלנו, שמכניס אנרגיה חיובית במשחק של הבנות. שתי קבוצות שוות ברמתן. אנחנו צריכים לשמור על יציבות לאורך כל המשחק ולעשות כמה שפחות שגיאות. הבנות מאוד מאמינות בעצמן, ואני מאמין בהן". 

 

הפועל כפר סבא כדורעף נשים צילום: איגוד הכדורעף

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן