"אל תתגייסו לצבא כי גם אתם תמותו"

סגן ראש העיר, אורן כהן יושב ראש סניף הליכוד – כפר סבא: "פנינו למשטרה בעקבות האירועים האחרונים כדי להבטיח קיום סדיר של חוגי הבית. מה שעברה משפחת שחר שהיא משפחה שכולה הוא דגל שחור שאסור לנו להשלים איתו"

אשר שחר, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ואורן כהן

פנייתם של חברי סניף הליכוד למשטרה נעשתה בעקבות גילויי שנאה כלפי תושבי כפר סבא, חברי כנסת ושרים שהתארחו בחוגי בית מטעם סניף הליכוד כפר סבא. ביום הכיפורים, רוססו כתובות שנאה ברחבי העיר כנגד שר החינוך יואב קיש. בחוג הבית שערך תא"ל במיל אשר שחר, אביו של  סרן עמרי שחר, מפקד סיירת בחיל הים, מצטיין רמטכ"ל, שנפל בעת מילוי תפקידו. צעקו המפגינים לנכדיו: "אל תתגייסו כי גם אתם תמותו". אורן כהן, טוען כי מדובר בתומכי המחאה שהלכו צעד אחד רחוק מידיי והחליט לפנות למשטרה: "גילויי שנאה לא ירתיעו אותנו", הוא אומר.

הפנייה למפקד המחוז ניצב אברהם ביטון, נעשתה כדי למנוע את האלימות וההטרדות כלפי השרים ותושבי העיר שמגיעים לחוגי הבית שסניף הליכוד עורך. לאחרונה קוימו בעיר מספר חוגי בית מטעם סניף הליכוד – במסגרת קמפיין הבחירות של הסניף המקומי. חוגי הבית והסיורים בעיר נערכו בהשתתפותם של שרים וח"כים שבאו להביע תמיכה בכהן וברשימת הליכוד. בין השרים שהגיעו לעיר היו: יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, אלי כהן, יואב קיש, מיקי זוהר.

כהן: "גם נוכחות משטרתית שלא הרתיעה את המפגינים. לצערנו האלימות הסלימה בשני חוגי הבית שערכנו. בחוג הבית שערכתי בשיתוף יואב קיש שהתקיים בביתי וגם בביתו של אשר שחר תא"ל במיל, מועמד מספר 2 שיצא אל המפגינים והזמין אותם להיכנס לביתו אך הם סירבו". 

אשר שחר: "הצטרפתי לחיים הפוליטיים ולאורן כהן, כדי לעשות טוב לתושבים. אייצג נאמנה את תושבי מזרח העיר בפרט וכפר סבא כולה.  צר לי שקומץ מוסט מביא את המחאה למקומות רעים".

לדבריו של כהן, מדובר במשפחה שכולה שאיבדה את בנה – עמרי שחר, שנפל בעת שירותו הצבאי. " "פנינו למשטרה בעקבות האירועים האחרונים כדי להבטיח קיום סדיר של חוגי הבית. מה שעברה משפחת שחר שהיא משפחה שכולה הוא דגל שחור שאסור לנו להשלים איתו, מדובר בקומץ של מפגינים שחצו כל קו אדום. המפגינים התבקשו מאם המשפחה – אירית שחר לכבד את האירוע ונכדיה שהיו במקום ו'זכו' לקריאות: "אל תתגייסו לצבא כי גם אתם תמותו."

עו"ד אבי הלוי, פנה בשם הליכוד לניצב אברהם ביטון, בבקשה שהמשטרה לא תאפשר למפגינים להגיע סמוך לחוגי הבית כשמספר המפגינים עולה על 200 איש. גילויי השנאה הגיעו למקומות אפלים וכדי לשמור על משתתפי חוג הבית דרשנו שהמפגינים ישמרו על מרחק של 300 מטר מהמקום בו מתקיים החוג. אני קורא למשטרת ישראל לאכוף את החוק ולאפשר לנו לקיים מפגשי תושבים. אנחנו לא נירתע ונמשיך לחזק את הסניף שלנו".

הפרעה ליציאת שר החינוך מחוג בית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן