"אנחנו עוד נתגעגע ל-2022"

כל התחזיות שוות. פרשנים כלכליים, פרשנים פוליטיים או מדיום, אחרי שיאי הצפיות בתחזית הבחירות,  קבלו את תחזית השנה הבאה של המדיום לינדה שאולי – התחזית פסימית. ראשי העיר המכהנים צריכים לדאוג, אבל זו רק תחזית.

לינדה שאולי

היא חזתה את הקאמבק של ביבי ואת הנסיקה של בן גביר, וכעת המדיום לינדה שאולי חוזה שנה שלידה הסיוט של 2022 תיראה כמו משחק ילדים. על הפרק: מהפכים בבחירות לרשויות המקומיות שגם הם יתקיימו לקראת סוף השנה האזרחית.

"אנחנו לא צריכים לדאוג מאיראן. היא עסוקה במשבר כלכלי, אנחנו צריכים לדאוג מערביי ישראל שבשנה הקרובה יצטרפו לאויבנו ויעשו כאן פיגועים שלא נראו כמותם ויורגשו בכל בית בישראל", כך אומרת שאולי. "מה שאנחנו רואים עכשיו זה קצה הקרחון של מה שהולך להיות. נתמודד עם דברים קשים מאוד במדינה שלנו".

האם המשפט של ביבי יבוטל?

"בית המשפט ימשוך את המשפט של ביבי עוד הרבה זמן. אין להם רצון לבטל את המשפט וכל הרצון שלהם הוא להפיל את ביבי".

השמאל מאיים לצאת להפגנות נגד גזירות הממשלה החדשה, כמו הפגיעה בקהילה הגאה. האם זה יקרה?

"השמאל יעשה כל מה שהוא יכול לעשות כדי להחליף את הממשלה של ביבי. הם ייצאו לרחובות ויעשו תרגילים מלוכלכים, וזה יביא לשנאת חרדים. אני מקווה שעם ישראל לא ילך לכיוון של שנאה. אם המדינה הזו חיה וקיימת זה בזכות החרדים".

עוד עשרה חודשים יתקיימו בחירות לרשויות המקומיות. ראשי הערים באזור שלנו ימשיכו או יתחלפו?

"כל ראשי הערים באזור שלנו יוחלפו. בכפר סבא המהפך יהיה חד משמעי. אנשים סובלים בעיר הזו מעבודות בלילה. לא נותנים לאנשים לישון. אנשים פה לא יכולים יותר לשאת את ההתנהלות של העירייה. מי שיחליף את רפי סער בכפר סבא הוא נציג של הליכוד. גם בהוד השרון ובהרצליה יהיה שינוי. גם ברעננה ברוידא לא ימשיך. זה לא רק ראשי הערים. נשיאים בכל מיני מדינות יוחלפו".

האם איתמר בן גביר שנבחר על הטיקט של מלחמה בפשיעה ובעיקר מול החזית של הפזורה הבדואית יצליח במשימתו כשיכנס לתפקיד השר לביטחון לאומי?

"בן גביר יצליח בתפקיד שלו כי הוא בא אליו בכל הכוח. הוא יעשה את הכל, גם במחיר של להפיל את הממשלה ובלבד שההפקרות בנגב לא תימשך. הידיים פתוחות והרשות נתונה. עוזרים לו משמיים. אמרתי בכתבה הקודמת שגם בליכוד יש חברי כנסת שסוחבים את הקמת הממשלה בגלל משחקי כיסאות וכבוד".

האם נבחרת ישראל תעפיל לטורניר היורו?

"זה כמעט יקרה, אבל ברגע האחרון זה ייפול. למען האמת יהיו לנו כל כך הרבה בעיות במדינה שאני בכלל לא יודעת אם הנבחרת תשחק בשלבים האחרונים של מוקדמות היורו".

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן