אסף חילו – רעננה, כפר סבא וכל איזור השרון עדיף על ת"א

אסף חילו מסביר כי באזור המרכז של ישראל אפשר למצוא המון דברים לעשות ולראות ומומלץ לגור במרכז ובייחוד באיזור השרון. המדינה קטנה מספיק כדי שקל יהיה להתמצא בה ועדיין יש לה המון מה להציע לתושביה.

לפי אסף חילו, אזור מרכז ישראל מציע כמה הזדמנויות ייחודיות לאנשים שמחפשים מקום מגורים חדש שהוא לא תל אביב. אם אתם שוקלים לעבור דירה, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על מגורים באזור המרכז ובייחוד באיזור השרון:

–  אסף חילו אומר לגור ברעננה או בכפר סבא משתלם יותר מבחינה כספית מאשר לגור בתל אביב.

– יהיה לך הרבה יותר מקום באזור המרכז לעומת ירושלים לדוגמא, במיוחד אם אתה מתכנן לגדל ילדים.

– איזור השרון נחשב לאיזור ירוק יותר ושקט יותר אך עדיין העיר תוססת ויש המון מה לעשות בערב.

– תרבות באיזור השרון היא עשירה ויש מגוון מתנ"סים, חוגי העשרה ואפילו קבוצות כדורגל כמו של כפר סבא או רעננה שמשחקות בליגות הבכירות והן מקום מושלם להתפתחות הילדים.

אסף חילו: כתושב רעננה, חוויתי את היתרונות של מגורים בישראל. ישראל היא לא רק מדינה שבה אפשר למצוא שלווה, אלא היא גם מדינה עם הזדמנויות עבודה גדולות במיוחד אם מתגוררים במרכז”.

אסף חילו ממשיך ומוסיף כי כאזרח ישראלי המתגורר באזור המרכז, אני יכול ליהנות מהטבות רבות הנובעות מהחיים בישראל. אני זוכה לגור בעיר עם תחבורה ציבורית איכותית ואוויר נקי למשל. ברעננה מרכזי תרבות וחינוך רבים ומאפשרת גישה נוחה לירושלים ולתל אביב.

החיים בישראל יכולים להיות חוויה מרגשת גם כן מכיוון שהיא מציעה כל כך הרבה גיוון מהיופי הטבעי שלה ועד לתרבות שלה.

אזור מרכז ישראל הוא מקום נהדר לחיות בו מסיבות רבות. יש לו איכות חיים גבוהה, יוקר מחיה נמוך ושפע של הזדמנויות לעבודה.

אסף חילו טוען כי מגורים בשרון, רעננה או כפר סבא יכולים להיות חוויה מרגשת כי יש כל כך הרבה הזדמנויות לחקור את התרבות וההיסטוריה של האזור הזה והרבה טבע ירוק ופארקים.

באזור רעננה יש הרבה הזדמנויות למגורים, הן מבחינת הטבע והן מבחינת התרבות ואפילו  קבוצת כדורגל מצליחה.

אזור רעננה הוא ביתם של כמה מבתי הספר הנחשבים ביותר בארץ. זהו גם מוקד לאנשים המעוניינים בלימודי עברית ומדעי היהדות.

רעננה היא עיר ישראלית מרכזית הקרובה לאזור השרון. יש בה אוכלוסייה של כ-100,000 איש ויש בה הרבה בתי ספר ובתי חולים מהשורה הראשונה.

בזמן המגורים ברעננה תוכלו ליהנות מהיתרונות של מגורים במרכז הארץ. כמו כן, תוכלו לחוות את יופיו של הטבע הקרוב אליכם.

העיר מציעה תשתית מצוינת ומתקנים כמו פארקים, יערות, בתי קפה, מסעדות ומרכזי קניות. חלק מהמקומות מפורסמים גם בזכות היופי הטבעי שלהם כמו שמורת הר מירון או פארק יער כפר סבא המהווה בית להרבה מינים נדירים של עצים וצמחים.

רעננה היא מיקום מרכזי בישראל, קרוב לערים ויישובים רבים, לרבות תל אביב, ירושלים וחיפה. יש לו גם מיקום מרכזי בכבישים המהירים של המדינה.

 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן