בדרך לאליפות

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא תחל הערב את משחקיה ברבע גמר הפלייאוף העליון, כשתארח את מ.ס. עילבון (18:30, בר לב, כניסה חופשית). זה יהיה משחק ראשון בסדרת הטוב משלושה משחקים. המשחק השני ייערך בשבת בעילבון.

בדרך לאליפות צילום: יוסי לזרוף

כפר סבא, שבעונה שעברה הגיעה עד לגמר הפלייאוף, נמצאת במומנטום חיובי, כשניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בשלוש מערכות חלקות את מכבי אשדוד, מכבי חיפה ומכבי חדרה, וסיימה במקום השני את העונה הסדירה, במרחק נקודה בלבד מהמקום הראשון. המאמן סבה דבש לא מרפה מקצב האימונים, ומחדיר בשחקניות אמונה שהמאבק על האליפות פתוח. במקרה שכפר סבא תעפיל לחצי הגמר, היא תפגוש שם את המנצחת בסדרה בין מכבי אשדוד למכבי רעננה.

מאמן כפר סבא סבה דבש: "עילבון קבוצה מסוכנת עם שחקניות טובות, שמשחקת כדורעף ספונטני ולקחה מערכות מחיפה וחדרה. נצטרך להיות במיטבנו ולהיות מרוכזים בעצמנו כדי לעבור בשלום את המשחק ולעלות לחצי הגמר".

גם קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא תחל השבוע את משחקיה ברבע גמר הפלייאוף, כשתתארח בהוד השרון ביום שלישי (19:00), ותארח את המשחק השני במוצ"ש ב"בר לב" (19:00). כפר סבא סיימה את העונה הסדירה במקום השישי, ומצפה לה מאבק קשה נגד יריבה טובה שסיימה את העונה במקום השלישי.

קפטן הפועל כפ"ס טמיר הרשקו: "אנחנו עומדים בפני משימה קשה, והוד השרון פייבוריטית בסידרה. יחד עם זאת, כל ספורטאי שואף תמיד לנצח. אנחנו בכפר סבא מאמינים בעצמנו וביכולתנו להפתיע ולנצח בחוץ כדי להעביר את ההכרעה אלינו הביתה".

הנהלת הפועל כפר סבא בשיתוף נותנת החסות קבוצת ח.י. נערכים למלא את אולם "בר לב" בשני המשחקים על מנת ליצור אווירה לוהטת ותומכת עבור השחקניות והשחקנים.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן