בחור מאלף

החווה השיקומית לכלבים אותה הקימו יצחק רגלי ואורה גבריאלה, כמעט ומוכנה לשובם של הכלבים שנלקחו מהם על ידי משרד החקלאות והרשות הווטרינרית. יצחק שהשקיע את כל כספו בבניית החווה – מציע את שירותיו כמאלף כדי לסיים את בנייתה

צילום : קרן שלהבת
צילום : קרן שלהבת

יצחק רגלי, שחולם על הרגע שהילדים שלו ישובו לחיקו, מבקש את עזרת הציבור: "בחודש האחרון בכיתי יותר ממה שבכיתי כל החיים. שום דבר לא ישבור אותי ואני עושה הכל כדי שבכלבים שלי יחזרו לפה בקרוב". 

יצחק, נקלע לקשיים כספיים ומציע את שירותיו כמאלף כלבים כדי לסיים את בניית החווה. לפני כחודש אימצתי את אמיל, כלבלב מתוק ומקסים, ששמח להיות דוגמן הבית בשיעור אילוף בסיסי. כדי שתוכלו להתרשם מהמקצועיות ומהלב הגדול של יצחק, אתם מוזמנים להיכנס ולצפות בסרטון.

לפני כחודש וחצי ראיינתי את בני הזוג שעברו להתגורר במבנה ענק בנווה ימין – שם החלו בהקמת החווה שתסייע לכלבים נטושים ופצועים. בני הזוג השקיעו את כל מרצם וכספם כדי להעמיד את החווה על הרגליים. הם חילצו יותר מ-20 כלבים להם נתנו בית. בזמן שהחווה הייתה בשלבי הקמה – משרד החקלאות והרשות הווטרינרית החרימו את כלבי החווה עד לסיום בנייתה.

 והוצאות לא מתוכננות, החלטתי לחזור לתת שיעורי אילוף פרטיים. האילוף יתבצע בביתכם יחד עם בני המשפחה. מי שיגיע דרך הכתבה ויציין שהגיע דרכנו, יזכה להנחה משמעותית". 

יצחק רגלי: 053-9633103

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן