ביקור נשיאותי מרגש: הגברת מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה ביקרה במרכז רפואי מאיר וכיבדה את בית החולים בגזירת סרט להשקת המחלקה הגריאטרית החדשה

רעיית נשיא המדינה, הגברת מיכל הרצוג, הגיעה לראות מקרוב את המחלקה החדשה והמיוחדת עבור המטופלים הגריאטריים – מחלקה פנימית ו' במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית.

בביקורה סיירה רעיית הנשיא עם הנהלת בית החולים במחלקה הגריאטרית החדשה, במערך הילדים ובמרכז השירות של בית החולים.
גב' הרצוג ציינה עד כמה היא מעריכה עשייה הרואה את חשיבות איכות חייהם של הקשישים, הרואה אותם על מה שהם היו ומה שהם היום, ומעניקה להם טיפול תוך כדי הקשבה אמיתית לרצונותיהם.

ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר ציין כי "זוהי זכות עבורנו להעניק למטופלים המבוגרים שלנו רפואה מקצועית במיטבה במקום ששומר על כבודם.

ד"ר רחלי חפץ איזנפלד, מנהלת המערך הגריאטרי במרכז הרפואי מאיר סיפרה בהתרגשות "כולנו יודעים שמעטפת מכבדת, מפנקת, אסתטית ומתאימה מעצימה את היכולת לתת מענה מקצועי ומסור. הושקעה מחשבה מרובה בעיצוב ובתכנון המחלקה. אני מברכת על הזכות ליצור ולהגשים מציאות אחרת במחלקה הגריאטרית שלנו, כזאת שמאפשרת למצוא פיסה של נחת בתוך הכאב, כזו שמכבדת את המטופלים ואת הצוות המסור".

המחלקה החדשה עוצבה והותאמה במיוחד לנוחיות המטופלים הקשישים ובני משפחתם. בכניסה למחלקה הוקמה פינת אירוח גדולה הכוללת סלון, פינת קפה ואף פינות עבודה. חדרי האשפוז החדשים נבנו בצורה המאפשרת שמירה על פרטיות וטיפול מכבד. במחלקה נבנו שני חדרים ייעודיים לטיפול פליאטיבי, הכוללים כורסאות שינה מיוחדות לבני המשפחה המלווים את יקירם. כן נבנה חדר מעוצב לקבלת מטופלים והדרכת משפחות הכולל הקרנת סרטוני הדרכות בנושאים חשובים הקשורים לאשפוז כמו – מניעת נפילות, התמודדות עם בלבול וחשיבות הפיזיותרפיה באשפוז. במסגרת השירות הניתן למטופלי המחלקה, הותאם תפריט הארוחות לצרכים של המטופלים הקשישים המאושפזים.

רעיית הנשיא ערכה סיור במערך הילדים הנחשב בין הטובים בארץ, קיבלה הסברים מצוות המחלקה בראשותו של פרופ' אלון אליקים, ופגשה ילדים מאושפזים בעת פעילות מוסיקה ואומנות במרכז החינוכי של המחלקה. בנוסף היא קיבלה הסברים על מרפאת הספורט לילדים המיטיבה לטפל בילדים במצבים שונים באמצעות ספורט.

במהלך הביקור התארחה רעיית הנשיא גם במרכז השירות של בית החולים ושמעה מגב' ליאת ליפסקי פוזיצקי, מנהלת מערך השירות, על פרויקטים מיוחדים בהם תמיכה במשפחות בתהליך השכול, תמיכה בניצולי שואה המתאשפזים בבית החולים ופעילויות שירות נוספות בכל מחלקות בית החולים שרבות מהן נעשות על ידי מתנדבים מסורים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן