"בנות המצווה שלי"

לזכרה של שלי עמרמי בוזגלו ז"ל: עיריית כפר סבא בקול קורא לספקיות תוכן וסדנאות

שלי עמרמי ז"ל. צילום : ויקי מוצפי, באדיבות המשפחה

לזכרה של שלי עמרמי בוזגלו ז"ל, שכיהנה כחברת מועצת העיר וכיו"ר מועצת נשים בכפר סבא, לראשונה השנה, 11 שנים אחרי שהשיקה שלי עמרמי בוזגלו ז"ל את תכנית "בנות המצווה" העירונית המקורית, תקדיש עיריית כפר סבא ביוזמת ראש העיר, את התכנית הנוכחית לשלי ז"ל, ע"י הוספת שמה לשם התכנית המקורי, כך שהחל מהשנה הזו והלאה, תיקרא התכנית "בנות המצווה שלי".

על הרקע הזה יצאה עיריית כפר סבא בקול קורא לאיתור ספקיות תוכן וסדנאות, בקריאה לקחת חלק באחד ממיזמי הדגל המוצלחים ולהציע פעילויות רלוונטיות לבנות המצווה.

פרויקט 'בנות המצווה שלי', יציע גם השנה, מגוון עשיר של פעילויות ערכיות ומשמעותיות, אשר במרכזן יעמוד חיזוק הקשר בין ההורים לנערות, כשהפעילויות יאפשרו דיאלוג של קרבה, למידה וחוויה משותפת, למען חיזוק האמון, ההקשבה והקרבה.

הפעילויות שייבחרו, יתמקדו בחיזוק הקשר בין אם ובת במהלך שנת המצווה, באמצעות סדנאות ופעילויות העשרה בנושא שוויון מגדרי, יצירת ערך עצמי, שיח, דיאלוג ותקשורת מקרבת, מוגנות אישית, דימוי גוף, בריאות, חוסן נפשי ועוד. את הפעילויות השונות יעבירו ספקיות התוכן לקבוצות של 10 משתתפות ומעלה בכל פעם.

שלי ז”ל היא נינתו של ראש הוועד הראשון של כפר סבא, ברוך עמרמי ז״ל. שלי ז"ל נבחרה למועצת העיר בשנת 2008, והביאה עמה שינוי מהפכני במועצת הנשים העירונית כשכיהנה כיו"ר מועצת הנשים של כפר סבא, כשהובילה את המועצה להישגים הראויים לכל שבח וגייסה תקציבים לטובת מגוון תוכניות להתפתחות מקצועית ואישית של נשים, ביניהן: "אם לדרך", תוכניות לחינוך מגדרי, שפועלת בכל הגילאים החל מהגנים ועד בתי הספר, פיתוח חינוך רגיש מגדר להורים, פרויקט נמ"ש – נערות מובילות שינוי, תוכנית "בנות מצווה", ועוד.

בעת כהונתה כחברת מועצת עיר, פעלה שלי למען קידום נערות ונשים בעיר, ליצירת גשרים בין אוכלוסיות שונות. בנוסף, הייתה חברה בלא פחות משמונה ועדות עירוניות, ביניהן: ועדת החינוך, ועדת איכות הסביבה, ועדת הביקורת, הוועדה לקידום מעמד הילד ועוד.

בשלהי 2016 נבחרה עמרמי לכהן כיו"ר הנהגת ההורים העירונית. במהלך כל השנים שלי לא הפסיקה לבנות, ליצור, לסחוף ולעורר השראה בנועם ההליכות שאפיין אותה הותירה אחריה מורשת של עשייה והתנדבות. יוזמה נוספת לזכרה של שלי עמרמי בוזגלו היא מלגה הנושאת על שמה, והמיועדת לצעירות תושבות כפר סבא. המלגה על סך 5,000 ₪ בתמורה לביצוע 80 שעות מעורבות חברתית לקידום פעילות מגדרית בעיר.

ראש העיר רפי סער: "אני מברך על המיזם הייחודי שיזמה שלי ז"ל עוד בזמן חייה. אין שם ראוי יותר לתכנית שבמרכזה חיזוק קשר הנערות עם הוריהם והעצמה נשית, מאשר על שמה של מי שהתחילה בעיר את המהפכה הנשית. שלי הייתה דמות מופת בעיר, פעילה פמיניסטית שקידמה ופעלה עבור נשים, והקהילה כולה והותירה אחריה מורשת מפוארת שאין כדוגמתה".

לצפייה בקול הקורא: https://www.kfar-saba.muni.il/bids/?id=206

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן