בניית קורות חיים: איך עושים זאת נכון?

כולנו יודעים שכדי לקבל משרה או עבודה קבועה וכזאת שתספק קריירה לעתיד –  דרושים קורות חיים כתובים נכון, מושכים וכאלה שמתאימים לצרכים של המשרה אותה אתם מחפשים.

בניית קורות חיים נראית אולי משימה פשוטה – אבל זה לא עניין של מה בכך, שכן כדי  שקורות החיים שלכם יבלטו מעל אלפי קורות מסמכים שנשלחים למעסיקים – כדאי לבנות נכון את קורות החיים ולדעת כיצד עושים את זה נכון.

אז כיצד מבצעים בניית קורות חיים באופן נכון?

אם בעבר היה צריך להסתבך עם הכתוב, לחפש דוגמאות של מסמכים דומים, להשוות בין קורות חיים, לכתוב מחדש ולשכתב: הרי שכיום קל יותר לבנות קורות חיים ולעשות זאת באמצעות פלטפורמה המאפשרת סדר בכתוב, ביצוע בנייה נכונה של משפטים, הגשה של התוכן בצורה נכונה ברורה ורהוטה ושליחת מסמך מעולה למעסיקים.

בניית קורות חיים באמצעות הפלטפורמה expoint  מאפשרת סדר וקוהרנטיות עבור מי ששולח קורות חיים. כיום תוכלו לחפש ברשת האינטרנט אתרים שמציעים פלטפורמה נוחה וקלה לבניית קורות חיים, ובכך מאפשרים לעשות סדר בדברים ולבנות נכון את מה שאתם רוצים לכתוב.

אז כיצד בנויים קורות חיים?

בכל הנוגע לבנייה של התוכן – בין אם אתם משתמשים בפלטפורמה לבין אם לא – חשוב לדעת כי לקורות חיים יש מבנה מסוים. בכותרת למשל יש לכתוב את שם המועמד, שם משפחה, מספר תעודת זהות, מקום מגורים מספר טלפון וסטטוס אישי ( כמו למשל נשוי עם ילדים, ללא ילדים וכולי).

לאחר מכן מפורט הניסיון התעסוקתי וההשכלתי של המועמד, החל משנות הלימוד ומספר שנות לימוד עד פרטים על השכלה יסודית, על תיכונית, תארים תעודות וכולי.

מכאן והלאה ממשיכים עם ניסיון תעסוקתי בסדר כרונולוגי שמתחיל ממקום העבודה הראשון עד מקום העבודה האחרון. זה הזמן לפרט את השנים בהם עבדתם במקום כזה או אחר, לציין אם התנדבתם או פעלתם בנושאים שונים ולספר בכמה מילים על כל סוג עבודה והפעילות שביצעתם.

בחלק האחרון תוכלו לכתוב על כישורים מיוחדים כמו ידיעת שפות, פעילויות התנדבויות ואפילו תחביבים. יש לציין במשפט אחד את הרצון שלכם במשרה ולעודד בכך את המעסיק לפנות אליכם.

באמצעות בנייה נכונה של קורות חיים במערכת expoint תוכלו כבר עכשיו להתחיל לשלוח קורות חיים מוצלחים יותר ובכך להפוך למועמדים מועדפים לכל משרה שתרצו.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן