בשורה לעובדי ובאי אזור התעשייה: חניון חינמי חדש נפתח ברחוב התוכנה

בימים אלה נפתח ברחוב התוכנה, במקטע שבין רחוב התעש 11 לרחוב יוחנן הסנדלר, חניון חינמי נוסף, הכולל 95 מקומות חניה. חניון זה מצטרף לחניות חינמיות נוספות ברחוב, הכולל כעת 477 חניות ללא תשלום, לרווחת כל באות ובאי אזור התעשייה. מדובר בחניות לתושבים, תושבי חוץ ,עובדים, קונים ועוד – ללא כל תשלום וללא כל צורך בהפעלת אמצעי תשלום.

החניון החדש. צילום: עיריית כפר סבא
החניון החדש. צילום: עיריית כפר סבא

החניון  החדש ברחוב התוכנה מתווסף לחניון ציבורי נוסף  שנפתח בחודש אוקטובר האחרון ברחוב ירושלים, בין רחובות ויצמן לנחשון, המשתרע על שטח של כ-1,400 מ"ר ומאפשר חניה חינם למשך שלוש שעות לתושבים, בהפעלת אמצעי חניה, כמו גם רכישת מנוי מוזל ומסובסד לעסקים.

ראש העיר, רפי סער: "החניון החדש באזור התעשייה ייתן מענה ופתרון לעובדי המקום ולמבקרי האזור, על ידי תוספת של מאות מקומות חניה. אנו פועלים למציאת פתרונות חניה בכל רחבי העיר, במסגרתן הרחבנו את פרויקט החניות 'אקספרס פלוס' המאפשרות חניה עד שעה חינם, ללא כל צורך בהפעלת אמצעי חניה. בנוסף, אנו מסדירים את החניון הציבורי סמוך לשכונת ותיקים, שיכלול עוד 120 מקומות חניה, ונמשיך לפעול בנושא ולמען רווחת תושבי העיר ובאיה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: "החניון החדש הוא המשך טבעי של רחוב התוכנה. ניצלנו את התכנון הישן להקמתו, על מנת להוסיף במסגרתו שביל אופניים, לשדרג את תאורת הרחוב לתאורת לד חסכונית בחשמל ולבצע נטיעות עצים, שיתווספו בקרוב".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן