בשורה ענקית לנוסעי התחבורה ציבורית בכפר סבא! הוצבו סככות בתחנות האוטובוס ברחבי העיר

השבוע הסתיימה בהצלחה הצבתן של 47 סככות חדשות בתחנות אוטובוס שהותקנו ברחבי העיר ע"י עיריית כפר סבא באמצעות מחלקת התנועה של העירייה.

צילום: עיריית כפר סבא

ההתקנה החלה בחודש אוקטובר 2021, לאחר שבחלק גדול מתחנות האוטובוס בעיר היו חסרות סככות, מה שחשף את משתמשי התחבורה הציבורית בקיץ לחום קופח ובחורף להירטבות מגשם.

בעקבות פנייתם של ראש העיר רפי סער יחד עם מחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור הנדין, למשרד התחבורה בבקשה לטפל בנושא, הקצה המשרד 47 סככות שההתקנה שלהן בעיר נערכה ע״י מחלקת התחבורה בעיריה בניהולה של נדיה בגוון, בהתאם לסקר שערך אגף תשתיות בעיריית כפר סבא.

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: "מדובר בבשורה חשובה לתושבי העיר שמשתמשים באוטובוסים ובעיקר לתלמידים הרבים שנוסעים בתחבורה ציבורית. לחכות לתחבורה ציבורית בשמש הקופחת או בקור כשאין מחסה שמגן מפני הגשם זה תענוג מפוקפק מאוד. במהלך ההתקנה, שהחלה בחודש אוקטובר, הותקנו לרווחת התושבים 47 סככות חדשות בעיר.
כל הכבוד לכל התלמידות והתלמידים, התושבות והתושבים העירניים והאכפתיים – בזכותכם השינוי ההכרחי הזה קורה. תודה לכם!"

עילאי הרסגור הנדין, מחזיק תיק התחבורה בעירייה: "כמשתמש באופן יום יומי בתחבורה הציבורית, אני יודע כמה לא נעים לחכות לאוטובוס ללא תחנה מסודרת. לאחר שנים רבות בהן לא נוספו כמעט סככות אוטובוס בעיר, הובלנו מהלך שבסופו כמעט כל תחנות האוטובוס בכפר סבא הפכו למקורות עם מחסה מפני הגשם והשמש ומקום ישיבה. לעמודי התחנה הבודדים שעוד נותרו ללא סככה, בעיקר בשל רוחב המדרכות, ניתן מענה בעתיד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן