גאווה כפר סבאית: קבוצת הכדורעף של תיכון גלילי זכו באליפות התיכונים הארצית

קבוצת כדורעף בנים מתיכון גלילי, תחת אימונו של עדי גורן, ניצחו את קבוצת תיכון אביב מרעננה בתוצאה 2:1 במערכות, ויזכו להשתתף באליפות העולם לכדורעף ISS שתתקיים בברזיל באזור חודש יוני.

צילום: עיריית כפר סבא

בנוסף, קבוצת גלילי בנות באימונו של אלעד שפגט, עלו לגמר אך הפסידו לתיכון מוסינזון מהוד השרון, וסיימו את האליפות במקום השני המכובד.

הגמר התקיים היום (יום ה) בתיכון מקיף ח' באשדוד. ראש עיריית כפר סבא רפי סער, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט הגיעו למשחק לצד נציגי אגפי החינוך והספורט ועודדו את הקבוצות.

מגמת הכדורעף בתיכון גלילי בכפר סבא קיימת 25 שנה. רכז המגמה גיל ריב העיד אמש (ד) על התרגשות גדולה בתיכון לקראת הגמר, ועל שיתופי פעולה רחבים בין התלמידים במגמות הלימוד השונות. מעל 150 תלמידים, מכיתות שונות נתרמו להכנת דגלים, שלטים, חולצות וכרזות. שיתוף הפעולה הרחב בין התלמידים, ההורים והמורים עזר לתלמידים לצאת ממשבר הקורונה והחזיר את הבית הספר לחיים.

צילום: עיריית כפר סבא
צילום: עיריית כפר סבא

ראש העיר רפי סער: "אני מברך את האלופים והאלופות שלנו. הסבתם גאווה ענקית לעיר. כל הכבוד על ההישגים הנהדרים הללו, הזכייה מביא גאווה רבה לתושבי כפר סבא. כחלק ממדיניות העירייה בראשותי חרטנו על דגלנו את קידום הספורט, בעיקר בקרב הנוער וילדי העיר. כל הכבוד למשתתפים ולמשתתפות, ולצוותי החינוך והמאמנים, שהכינו וליוו את הנבחרות, ומובילים את העיר ובית הספר להישגים כה משמעותיים״.

סגן ראש העיר ומחזק תיק הספורט, חבר המועצה אורן כהן: "אני מברך את הקבוצות הנהדרות שלנו על הזכייה במקום הראשון והשני באליפות התיכונים הארצית. אין זו פעם ראשונה שתיכון גלילי מביא הישגים כה מופלאים בתחום הספורט, הכל הודות למסורת והשקעה רבת שנים בספורט".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן