גזבר עיריית כפר סבא מסיים את תפקידו

שנה אחרי כניסתו לתפקיד וערב הגשת התקציב לשנת 2022 הודיע גזבר עיריית כפר סבא צביקה דוידי על כוונתו לסיים את תפקידו, דוידי ממשיך לפעול לגיבוש התקציב עד לסיום עבודתו בעירייה

צביקה דוידי גזבר עיריית כפר סבא הפורש

שנה בלבד לאחר שנכנס לתפקידו הודיע במפתיע  גזבר עיריית כפר סבא צביקה דוידי על כוונתו לסיים את תפקידו. דוידי החליף בתפקיד את שגיא רוכל שכיהן בתפקיד במשך 12 שנים.

גזבר עירייה  הוא למעשה שר האוצר של הרשות המקומית. הוא לא רק מנהל הכספים של הרשות המקומית. ראש הראשות המקומית והגזבר הם האוטוריטה הכלכלית העליונה של הרשות ובאחריותם תחומים רבים אשר במדינה מתחלקים בין בעלי תפקידים שונים כגון ניהול ההכנסות וחקיקת המשנה המוניטרית/כלכלית, תכנון התקציב וביצועו, ניהול הנכסים, ניהול ההשקעות, ניהול הסיכונים וכד'.

דוידי, שימש בתפקידו הקודם במשך כשש שנים כגזבר עיריית קריית מלאכי, מעיריית כפר סבא נמסר כי בכוונתו של דוידי לסיים את גיבוש תקציב העירייה לשנה הבאה לפני סיום תפקידו.

רפי סער, ראש העיר: "אני מודה לגזבר צביקה דוידי על עשייתו הציבורית הנאמנה בעיריית כפר סבא. צביקה הוכיח את עצמו כבעל יכולות גבוהות ומקצועיות מוערכת. אני מכבד את החלטתו של צביקה שלא להמשיך בתפקידו ומאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה".

צביקה דוידי, גזבר העירייה: "אני מודה לראש העיר על הזכות לשרת את הציבור בכפר סבא. במהלך השנה החולפת ניהלתי את המערך הכלכלי בעירייה תוך עמידה באתגרים רבים. יחד עם ראש העיר ויו"ר ועדת הכספים, הצלחנו להביא את התקציב העירוני ליציבות וזאת הודות לניהול מקצועי ונכון של הקופה הציבורית. אני מבקש להודות לכלל שותפיי לדרך – העובדים והמנהלים, היה לי הכבוד לעבוד לצידכם במסירות רבה למען תושבי העיר".

חברת המועצה, תהילה מימון ויו"ר ועדת הכספים: "אני מצרה מאוד על כוונת גזבר העירייה לסיים את תפקידו. הממשק שלי עם צביקה היה ממשק מקצועי שכלל קבלת מידע מקצועי ומלא לרבות ניתוחים מעמיקים. לאורך הדרך הייתי סמוכה ובטוחה שהגזבר פועל מתוך אחריות תקציבית למרות הלחצים התקציביים שנובעים מסיבות שונות וזאת על מנת לשמור על הקופה הציבורית ועל החוסן הכלכלי העירוני.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן