גיורא בלטר, תושב כפר סבא, נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד

גיורא בלטר (52), יצא לחופשה משפחתית בתאילנד כדי לחגוג את שחרורם של שני ילדיו מהצבא – שם מצא את מותו בתאונת אופנוע 

גיורה בלטר ז"ל צילום מתוך דף הפייסבוק

גיורא בלטר (52), יצא לחופשה משפחתית בתאילנד כדי לחגוג את שחרורם של שני ילדיו מהצבא – שם מצא את מותו בתאונת אופנוע  אימו כתבה על מותו הטראגי: "לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה"

גיורא בלטר, פסיכותרפיסט בן 52 תושב כפר סבא נפצע באורח אנוש כשרכב על אופנוע בקופנגן, מותו נקבע בבית החולים המקומי. בלטר הותיר אחריו אישה ושני ילדים – תאומים בני 21 שרק לאחרונה סיימו את שירותם הצבאי. 

גיורא בלטר, נשוי ואב לשניים. התגורר ועבד בכפר סבא בחום הפסיכותרפיה פרטנית, זוגית ובהנחיית קבוצות. בלטר, נפצע באורח אנוש בתאונה בעת שרכב על אופנוע, ופונה לבית חולים מקומי, שם נקבע מותו. 

ככל הידוע בלטר נפצע קשה בראשו בתאונה, ופונה בסירה מקופנגן לקוסומוי, אולם לא הספיק לקבל טיפול רפואי, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

טלי מולנר חברת מועצת העיר נתניה בפוסט מרגש לבני המשפחה: "מתעוררים לבוקר קשה עם ידיעה המרסקת את הלב גיורא ,בנם של מרים בלטר ואברהם בלטר המקסימים נהרג בתאונת אופנוע בעת בילוי משפחתי בתיאלנד איזה עולם אכזר! דווקא גיורא ודווקא למשפחה המהממת שכל חייה תמיד עשו רק טוב לכולם. מרים ואברהם הורים גאים שתמיד סיפרו בגאווה על גיורא בלטר ז׳ל, היו גאים בכל צעד שלו ,במשפחה שהקים בקריירה המוצלחת שלו והבוקר אנחנו שומעים כי גיורא נהרג לא נתפס. מרים ואברהם היקרים אין מילים שיוכלו לנחם על האבדה הגדולה. כולנו אתכם והלוואי ותצליחו להיות מעט חזקים כולנו מחבקים ואוהבים ומשתתפים בצערכם. יהי זכרך ברוך גיורא בלטר". 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן