דרישה לחקירה חיצונית בנושא קירוי הגגות הסולאריים בפר סבא

חברת המועצה הדר לביא פנתה לשרי הפנים, הכלכלה והתעשיה והחינוך בדרישה להקים ועדת בדיקה חיצונית בנוגע לקירוי הגגות הסולאריים במוסדות החינוך ברחבי העיר. לביא: "אסור לעבור לסדר היום"

הדר לביא

ישיבת מועצה בנושא לבקשת חברי האופוזיציה תתקיים ביום רביעי הקרוב, ב-19:00 באולם הספורט של בי"ס "רמז", אלי הורביץ 23. הקהל מוזמן.

מתוך המכתב:

" מאז האירוע, שיכל להגמר כמובן באסון גדול הרבה יותר, אנחנו מקבלים כחברי מועצה מידע חלקי על מה שקרה. חלק גדול מכך, אני מניחה, כיוון שעדיין לא ברור מה בדיוק קרה ולמה. משרד התמ"ת חוקר את המקרה, ודיווח ראשונית לעיתונות שהאתר לא היה מדווח להם כחוק. כיוון שסככות דומות נבנו ב-13 אתרים בכפר סבא, האתרים נסגרו (ונפתחו חלקית ונסגרו שוב). המגרשים, שנמצאים בבתי ספר בעיר, סגורים כיום לציבור….שלושה חברי דירקטוריון החברה הכלכלית מונו לתחקר מה שקרה. מאז התפטרו מנכ"ל העיריה ומנכ"ל החברה הכלכלית. חקירות אלו הניבו מסקנות חלקיות, כך שבשורה התחתונה עדיין אין מענה לשאלות פשוטות:

  1. מדוע קרס הקירוי בכדורי?
  2. כיצד ניתן למנוע קריסות נוספות?
  3. איך יש לנהוג בסככות הקיימות בעיר?
  4. מה היה ההליך הבירוקרטי שאיפשר הקמת סככה מחוץ לעיר?

מבקשים את התערבותכם בקידום חקירה חיצונית לעירית כפר סבא שתרד לעומק נסיבות המקרה ותשתמש בכל הסמכויות הקיימות ברשותה כדי לוודא שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם."

הדר לביא מסרה: "אסור לחזור לסדר היום במקרה הזה. אירוע של פגיעות בגוף, שהיה יכול להסתיים גם בפגיעות בנפש, מטריד את מנוחתי ואת מנוחת הורים רבים. עלינו לעשות את כל מה שנדרש כדי לוודא שאירוע כזה לא יחזור על עצמו. בשל הזמן רב שעבר מאז האירוע, שנחקר רק על-ידי חברי דירקטוריון של החברה הכלכלית, פניתי לשרי הפנים, הכלכלה והתעשיה והחינוך וביקשתי את מעורבותם בנושא."

גגות סולאריים
גגות סולאריים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן