האדם ינצח

רגע לפני הבחירות המקומיות אורן כהן, סגן ראש העיר כפר סבא ומי שעומד בראשה של רשימת הליכוד למועצת העיר, מספר ל"כפר סבא ניוז", מדוע כדאי לבחור בו כחבר מועצה, על קשריו עם וועדת הביטחון ועל היותו רב סרן במיל – דבר שמסייע לפעול למען הביטחון בעיר

אורן כהן

סגן ראש העיר אורן כהן. ראש רשימת "הליכוד בהנהגת אורן כהן" למועצת העיר כפר סבא, מכהן כחבר מועצת העיר משנת 2008 – מחזיק בתיק הספורט, החינוך הציוני, קליטה ועליה וממשל ורגולציה.

אורן נשוי לטלי ואב לשלוש בנות, רס"ן (במיל.) ביחידות עילית בסדיר ובמילואים. בעל תואר שני (M.A) במשפטים ותואר ראשון (B.A) בלימודי כלכלה וניהול

בנוסף, מכהן כיו"ר הוועדות – מכרזים, ביטחון, עסקים קטנים ובינוניים, תיירות, קליטה ועליה. חבר בוועדות הכספים והספורט ואף משמש כדירקטור בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ובמפעל המים העירוני. 

אורן כהן יואב גלנט
שר הביטחון יואב גלנט וסגן ראש עיריית כפר סבא אורן כהן

הבעיה הכי בוערת בכפר סבא היא נושא הביטחון, כיצד אתה פועל בנושא?

"אנחנו נמצאים במצב של מלחמה. כרגע הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא להגן על תושבי כפר סבא והסביבה. במהלך חיי כרב סרן צברתי המון ניסיון וקשרים. אני נמצא בקשר עם וועדת הביטחון, עם השר יולי אדלשטיין וגל הירש ממטה החטופים הארצי. המטרה שלי היא לנצל את הקשרים שלי כדי לסייע לתושבים". 

לדבריו של כהן, תא"ל במיל – אשר שחר, שמוכר לרובנו כני ששכל את בנו עמרי, הוא המועמד מספר 2 ברשימה שלו, מה שמחזק את הקשרים, הניסיון והיכולת לסייע לביטחון עיר מול הגורמים מדיניים. "אשר שחר, פיקד מאז תחילת המלחמה על חייל הים בעזה והשתחרר מהמילואים רק בסוף השבוע האחרון – כחלק משחרור המועמדים המוניציפליים לבחירות".

רשימתו של כהן לא מסתכמת רק בלוחמים בחזית אלא גם בלוחמי צדק שפועלים בעורף למען התושבים בעיר. הפעילות חברתיות – מאיה קלימי ואנה שמילוביץ. אורית מוסלי, שמאובחנת על הרצף האוטיסטי, שתטפל ברגישות בנושאים של נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים ואתי הדנה – חברת מועצה לשעבר ונציגת העדה האתיופית.

 

אשר שחר מספר 2 ברשימת הליכוד, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה וסגן ראש העיר אורן כהן

מהו ההישג הכי משמעותי שלך בימים אלו?

"בשלושת החודשים האחרונים סייעתי לחיילים ככל שניתן. הקמתי את המיזם "מתוק בלב" שמסייע לחיילים, סטודנטים, נוער בסיכון ואלה שידם אינה משגת. אני שומר על קשר האישי עם התושבים בעיר, עם הפצועים ועם משפחות החטופים. שמירה על הקשר האישי עם התושבים הוא הדבר שהכי חשוב לי – אני איש של אנשים".

מה הדבר הראשון שתעשה לאחר שהקדנציה הבאה שלך תתחיל?

"אני מתכוון להקים ענפי ספורט חדשים בעיר, להוסיף מרגשים ואף להיות מעורב בהקמת אצטדיון לוויטה"

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אמיר הגב

    אורן כהן ממפלגת הליכוד – "מתלכדים"
    עושים הכל כדי לפלג ולהמשיך בשילטון ואז יוצאים בהצהרות הפוכות כאילו שכולם מטומטמים
    מה בדיוק עשה אורן כהן שבקושי עבר את אחוז החסימה פעם קודמת – בכפר סבא?
    תנו לי לענות לעצמי – כלום

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן