האוהדים זוכרים את כליל ועושים טוב לקהילה

עמותת "אחים לסמל", שמורכבת מאוהדי מכבי תל אביב, מגייסת אריזות מזון לזכרו של אוהד הקבוצה כליל קמחי מכפר סבא, שנספה לפני כשנה באסון הבולען בבריכה. משפחתו מצטרפת ליוזמה המבורכת ומחכה עדיין שהפרקליטות תגיש כתב אישום בפרשה שגבתה את חייו לתרומות

האוהדים זוכרים את קליל קמחי
כליל קמחי ז"ל

שנה ושלושה חודשים אחרי שכליל קמחי, תושב כפר סבא, נספה באסון הבולען בבריכה פרטית בווילה בכרמי יוסף אף אחד לא הועמד לדין על מותו. בזמן שמשפחתו מחכה לפרקליטות שתגיש כתב אישום במחדל שגבה את חייו היא מצטרפת ליוזמה מבורכת של עמותת "אחים לסמל" של אוהדי מכבי תל אביב לגייס 2,500 אריזות מזון לנזקקים לזכרו של כליל, שהיה אוהד הקבוצה. "מותו של כליל הוא פספוס ענק לכולנו. המוות שלו מיותר ולא היה אמור לקרות", אומרת אורית אמו של כליל ומספרת על הכוח שמשפחתה שואבת מהנתינה שהייתה דרכו של בנה לאורך כל חיו. 

"ראש השנה מתקרב, גם השנה לא נשב עם כליל בשולחן החג. עצוב לנו וקשה לנו בלעדיו. קבלנו המון הזמנות ממשפחה וחברים, אבל בחרנו להיות לבד השנה. קשה לנו לבלות עם משפחות אחרות ולשמוח. כליל מת מוות מיותר, הוא היה בחור מקסים ומוכשר. מה שנותן לנו כוח להתמודד הוא הנצחתו של בננו בדרכו שלו. כליל היה חבר בעמותה שמגיסת את הכספים ולכן החלטנו להירתם לגיוס הכספים. העשייה והתרומה למשפחות אחרות מנחמות אותנו. חלק מסלי המזון יועברו לעמותת 'מלא הטנא' מכפר סבא". 

קמפיין מימון המונים שנעשה בהשראתו של כליל, שהיה פעיל במיוחד בעמותה, נגע בלב של 488 תורמים שתרמו יחד 400,00 שקל, מתוך יעד של 500,000 שקל.

 

בעמותה מקווים שיצליחו לעמוד ביעד עד מחר יום חמישי בשעה 22:00. המתנדבים ושחקני הקבוצה ארגנו מבצע מיוחד שייערך באצטדיון בלומפילד ובו יארזו הסלים ויחולקו למשפחות. בשנה שעברו הצליחה לתרום העמותה כ-2,400 אריזות מזון והשנה מקווים בעמותה לעבור את היעד ולקבוע שיא של 2,500 אריזות מזון שחיוניות כל כך למשפחות הנזקקות.

על החולצה של המתנדבים מופיע שמו של כליל וציטוט: "לרובנו יצא להתנדב לא מעט בחיים, אבל במהלך הדרך, שכחנו כמה זה מעצים אותנו, שכחנו כמה זה נותן לנו פרופורציה וכמה זה כיף לתת".

בקמפיין הגיוס כתבו החברים כי "החיים של כליל נגדעו בטרם עת, אבל זה לא אומר שגם הסיפור שלו חייב להסתיים. במשך כל חייו כליל אהב לעשות שמח, לעשות טוב, הוא לקח חלק בהתנדבויות, תרם מזמנו ומכישוריו והכל במטרה להעניק ערך לאנשים אחרים. עזרו לכליל להמשיך לעשות טוב, ותרמו למען ארוחת החג של משפחות נזקקות".

בני המשפחה הוציאו לזכרו ספר "קול החליל" בו ניתן לצפות ללא עלות בקישור: https://www.klilkimhi.com/memento-mori

לתרומה למבצע האריזות על שמו של כליל קמחי:

https://giveback.co.il/project/73557?lang=he

אורית קמחי " "מותו של כליל הוא פספוס ענק לכולנו. המוות שלו מיותר ולא היה אמור לקרות"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן