האוהדים רוצים לעשות היסטוריה

קבוצת האוהדים הפועל כפר סבא 1928 נמצאת על סף עלייה היסטורית והם כבר מבטיחים לא לעצור בליגה ב׳

האוהדים רוצים לעשות היסטוריה
האוהדים רוצים לעשות היסטוריה צילום: רמי ימיני

האוהדים רוצים לעשות היסטוריה, ביום ראשון הקרוב עשויה קבוצת האוהדים של קבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא 1928 לרשום רגע היסטורי בתולדות המועדון הצעיר: עלייה לליגה ב'. רגע לפני המשחק הגורלי תפסנו לשיחה את מנכ"ל הקבוצה גיא בלום, כדי להבין איך הצליח להטריף עיר שלמה. "הקמנו את הקבוצה מהכסף של האוהדים – אנחנו לא תלויים באיש וזה הדבר שיעיף אותנו לליגה א' ובקרוב".

קבוצת האוהדים של הפועל כפר סבא 1928, נוסדה לפני כחצי שנה בעקבות סכסוך לדבריהם עם יצחק שום שהחל לנהל את מועדון הכדורגל בשנת 2018. בעקבות המחלוקת מספר רב של אוהדים החליט להקים עמותה – קבוצה חדשה שתנוהל על ידי האוהדים בלבד. 

אוהדי הקבוצה: "חווינו עליות ליגה וירידות ליגה, כישלונות וניצחונות, אליפויות, גביעים ופירוק. חווינו בכפר סבא את כל מה שיש לכדורגל להציע. בתום שנים בהן הפועל כפר סבא התרחקה מהאוהדים שלה – החלטנו לקחת את גורלנו בידינו ויצאנו בדרך חדשה. המטרה שלנו היא להחיות את תרבות הכדורגל בעיר ולהחזיר את הריגוש והתשוקה של האוהדים למועדון. הקמנו את כפר סבא 1928, ובשמו הרשמי בהתאחדות: 'מועדון כדורגל כפר סבא'. אנחנו שואפים להיות בית לכל כפר סבאי ולכל מי שרוצה בהצלחת מועדון כדורגל ששייך לאוהדים".

לדברי בלום, הקבוצה מכילה שחקנים מקצוענים מגיל 18-40 וכרגע היא מסובסדת על ידי האוהדים בלבד, שמחפשים ספונסרים כדי להזניק את הקבוצה לליגות הגבוהות. 

"חווינו עליות ליגה וירידות ליגה, כישלונות וניצחונות, אליפויות, גביעים ופירוק. חווינו בכפר סבא את כל מה שיש לכדורגל להציע. בתום שנים בהן הפועל כפר סבא התרחקה מהאוהדים שלה - החלטנו לקחת את גורלנו בידינו ויצאנו בדרך חדשה."

האוהדים עושים היסטוריה
האוהדים עושים היסטוריה צילום: רמי ימיני

ביום ראשון תקיימו משחק נגד בני רעננה – משחק שיש לו חלק חשוב בהכרעה של עלייתם לליגה ב'. תנצחו?

"עד כה הפסדנו רק פעם אחת ואני מאמין שניקח את המשחק גם הפעם. אנחנו לא מתכוונים להפסיד". 

הרעל בעניים וההתלהבות ניכרים בעניי השחקנים כרגע, אבל מה יהיה בהמשך. אתה חושב שתצליחו להמשיך לגייס כספים לטובת הקבוצה?

"אנחנו מחפשים כל הזמן ספונסרים. כמובן שבלעדי תמיכה יהיה לנו קשה. אנחנו לא הראשונים שהולכים בדרך זו. גם אוהדי הפועל ירושלים הסתכסכו עם ההנהלה והקימו מועדון משלהם. אני מאמין שנצליח". 

לכמה אוהדים אתם מצפים ביום ראשון?

"לפחות ל-2000 איש – כמו במשחק הקודם". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן