האלופות מכפר סבא בליגת העל

האלופות מכפר סבא בליגת העל. לאחר סיום עונה מותח, קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא הבטיחה את עלייתה לליגת העל לנשים בכדורסל. הפעם מתכוונת הקבוצה לממש את העליה ולתקוע יתד איתן בצמרת כדורסל הנשים

האלופות מכפר סבא
הפועל כפר סבא כדורסל נשים בליגת העל צילום איגוד הכדורסל

האלופות מכפר סבא הבטיחו את העלייה לליגת העל בכדורסל נשים במשחק מותח שהסתיים בהצלחה. במשחק הראשון, הפועל כפר סבא גברה על עירוני נס ציונה בתוצאה 75:52. במשחק הגומלין, נס ציונה הציבה אתגר משמעותי וכמעט הצליחה להפתיע עם ניצחון 64:84. למרות זאת, ההופעה הכוללת של הפועל כפר סבא לאורך כל העונה, שכללה לא פחות מ-29 ניצחונות, הבטיחה את העליה.

שיא העונה היה בהפסד אמש שכולו ניצחון. גאיה סלס ואילה אורן היו שחקניות מצטיינות בקבוצה. סלס קלעה 31 נקודות ואורן תרמה 26 נקודות, כולל שלשה מכרעת בדקות הסיום של המשחק. נגה אטינגר, שנבחרה לשחקנית העונה, מילאה תפקיד מרכזי בהבטחת העלייה על ידי קליעת נקודות מכריעות מקו העונשין לקראת סיום המשחק.

זו העונה הרביעית בה הקבוצה מגיעה לגמר הליגה הלאומית.  לאחר זכייה באליפות בעונת 2021/22, הקבוצה בחרה שלא לעלות לליגת העל בשל אילוצי תקציב, ובחרה להישאר בליגה השנייה. ההחלטה לעלות לליגת העל הפעם נתמכת על ידי עלייה בתמיכה הכספית ממשרד התרבות והספורט, שהפכה את המעבר לאפשרי יותר עבור הפועל כפר סבא נשים.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט נדב לויטה: "ברכות לקבוצת הבוגרות של הפועל כפר סבא על עלייה לליגה העל בכדורסל! נשקיע את כל המאמצים על מנת להבטיח השתתפות בליגת העל, ולהראות לבנות ולילדות שלנו שיש להן לאן לשאוף – גם בספורט! כל הכבוד ל מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא ולמאמן יניב פילו על עונה יוצאת דופן בזמנים מורכבים אלה."
ראש עיריית כפר סבא רפי סער ברך את הזוכות: "אלופות! הפועל כפר סבא זכו באליפות הליגה הלאומית ועלו לליגת העל בעונה הבאה. אתן גאווה לעיר כולה – אמשיך לתמוך ולקדם את הספורט בכפר סבא, לעוד ניצחונות רבים וימים של גאווה עירונית כמו הערב. גאים בכן."
האלופות מכפר סבא

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן