האם ניב אוליאל יונצח בקניון G?

זאת תקוותו של אביו הזמר חיים אוליאל, שהגיע להופעה במימונה של הוד השרון. רגע לפניי הוא דיבר איתנו על הכוח של המוזיקה בתקופה שבה עם ישראל משווע לכמה רגעים של שפיות

חיים אוליאל
חייםאוליאל מייחל להנצחת בנו ניב

לפני כ-4 שנים, הלך לעולמו ניב אוליאל, בנו של הזמר והנגן חיים אוליאל, שהיה דמות ידועה בכפר סבא, שם ניגן ושר לעוברים והשבים. כעת מבקש אביו להנציחו ברחבת הכניסה לסינמה סיטי בקניון G, מקום שבו ביצע את הופעותיו המיוחדות והביא הרבה שמחה לקהל בדרכו המיוחדת. 

לערב המימונה שנערכה בפארק האקולוגי בחסות עיריית הוד השרון, פגשנו עשרות אנשים שהגיעו לרקוד לצלילי חגיגה מרוקאית ישראלית עם חיים אוליאל ולהקת "שפתיים". כינרת אלישע כהן, חברת מועצת עיר: "התלבטנו אם לעשות או לא לעשות את האירוע בתקופה המורכבת שאנחנו נמצאים בה ולבסוף החלטנו שכן. אני רוצה להודות למחלקת נוער צעירים וקהילה שאני מנהלת על הרמת הערב לרווחת התושבים".

 

חיים, האם המשמעות של החגיגות השתנו בעיניך מאז ה-7.10?

"ברור שכן, כל מה שקרה משליך על החיים שלנו. אי אפשר להיות שמח במאה אחוז. גם על הבמה ליבנו נמצא בצפון, בדרום, עם החיילים וכמובן עם החטופים ומשפחותיהם. יחד עם זאת אנחנו צרכים להחזיר לעם מעט שמחה וחיוך – העם זקוק לכך".

גם אתה עברת טרגדיה לא פשוטה לפני 4 שנים. 

"זה נכון, איבדתי את בני ניב שהיה זמר ויוצר מאוד מוכשר. הוא איתי כל הזמן – גם היום כאן על הבמה. אני ובני מתי, שמנגן איתי נזכרים בו בכל פעל שאנחנו עולים לנגן וגם כמשפחה. ניב היה רגע לפני הפריצה. הוא כתב, ניגן שר והיה לו אולפן הקלטות בנווה ימין שם התגורר. הקלטנו יחיד שני שירים – 'אחת שבלב' – שהיה מוכר ושודר ברדיו ושיר שני בגרסת דאנס שהקלטנו עם כל המשפחה עמו הופענו בכל הארץ". 

כיצד היית רוצה שיזכרו אותו?

הייתי רוצה שינציחו אותו בקניון בכפר סבא, שם הוא שר עד ימיו האחרונים. כששאלתי אותו למה הוא מופיע שם ולא יחד איתי על הבמות? הוא ענה לי שדווקא שם הוא הכי מחובר לאנשים. אני ראית בזה פחיתות כבוד והוא ראה בזאת מעלה. אשמח אם מנהלי הקניון אם יפנו אליי וישתפו עמי פעולה כדי שאוכל להציב שם פסל או ספסל להנצחתו של בני האהוב שלהלך לעולמו בטרם עת. אני מוכן  להשתתף בעלות ההנצחה". 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן