הגביע בדרך לכפר סבא מועדון כדורעף נשים מרחק משחק מגביע

הישג נהדר לקבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא, שניצחה את עירוני קריית אתא והעפילה לגמר גביע המדינה בו תפגוש בקלאסיקו של כדורעף הנשים את מכבי חיפה. משחק הגמר ייערך ביום חמישי בשעה 20:30 בהיכל הספורט רוממה, חיפה הסעות ביום חמישי ב 18:00 מאולם "בר לב" 

הפועל כפר סבא כדורעף נשים צילום: איגוד הכדורעף

 הופעה שלישית ברציפות של המועדון הכפר סבאי בגמר הגביע. במועדון קיימת דריכות גדולה, בתקווה לשמור על התואר בו זכתה גם בעונה שעברה. עד כה יש להפועל כפר סבא נשים ארבע זכיות בגביע המדינה, והוא נחשב למועדון המצליח ביותר בעיר.

בחצי הגמר כפר סבא חזרה בצורה מרשימה למשחק, אחרי שאתא ניצחה במערכה הראשונה (23:25). המערכה השניה והמערכה השלישית היו במעמד צד אחד, כשכפר סבא ניצחה 10:25 ו- 15:25. גם במערכה הרביעית אנה ויליקי, ניקול דל-ריו וקארינה גומז של כפר סבא הציגו יכולת נהדרת, שהביאה להן ניצחון 21:25, ו- 1:3 במשחק כולו, שנערך ברוממה, חיפה.

מאמן הפועל כפר סבא, יעקב הרשקו, שניהל נהדר את משחק חצי הגמר, אמר לקראת הגמר: "גמר גביע זה אירוע מיוחד ומאתגר. אין הרבה זמן להתכונן, אין זמן להתאושש. נעשה את הטוב ביותר בזמן שיעמוד לרשותנו עד מחר. חיפה גילתה יציבות לאורך העונה. חיפה קבוצה חזקה מאוד, שיודעת לעמוד במצבים קשים. לכן לא נותר לנו ולהשאיר הכל במגרש. זו יריבות של שנים בין שני המועדונים. נקווה שגם הפעם נהייה בצד המנצח".

מועדון הפועל כפר סבא נערכים להבאת קהל רב למשחק, כדי שיעודדו את הקבוצה. המועדון מארגן הסעות שייצאו ביום חמישי ב 18:00 מאולם "בר לב", לפי הרשמה מראש. באותו יום לא יתקיימו אימונים, וילדי האקדמיה יגיעו בהמוניהם למשחק בחיפה.

קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא נוצחה בחצי הגמר בידי הפועל מטה אשר/עכו 3:0, לאחר מערכה שניה צמודה. שתי הקבוצות יפגשו החל משבוע הבא בסידרת חצי גמר הפלייאוף.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן