"הגננת התעללה בילדינו וברחה"

ברחוב קפלן בכפר סבא, נערכה אמש הפגנה סוערת של הורי פעוטון מכפר סבא שטוענים כי הגננת התעללה בילדיהם

הורים לפעוטות מפעוטון מוכר בעיר כפר סבא, טוענים להרעבה, משיכות וגרירת ילדיהם מהגפיים, עלבונות וצרחות. "קשה להאמין למה שקרה שם. שמענו את ההקלטות והזדעזנו", מספרת שובל שירי, אם לילד בן שנה ושבעה חודשים שטופל בפעוטון. לדברי ההורים שעמדו אמש מול ביתה של הגננת המשטרה פסקה כי מדובר במקרים קלים והגננת קבלה צו הרחקה מהעיר כפר סבא.

שירי: "הילד שלי נמצא בפעוטון כשנה. מעולם לא תיארתי לעצמי את הזוועות שראיתי בסרטונים. תמיד תמכתי והאמנתי והמלצתי על הגננת בעיניים עצמות. מסתבר שכיום לאור ריבוי המקרים אסור לבטוח באף אחד. אחת האימהות סיפרה שהילד שלה היה בוכה בבית ומספר לה שהגננת מרביצה לו. אותה אם לא האמינה שדבר כזה יכול להתרחש וכעת היא בוכה ולא מתפקדת. אף הורה לא רוצה להאמין שדבר כזה יכול לקרות".

מה שמעתם בהקלטות?

"צרחות על הילדים. שומעים את הגננת אומרת לילד 'אתה קם ונופל כמו אוטיסט'. לילד אחר היא אומרת בזלזול, 'אמא שלך השאירה את האחים שלך בבית ואותך שלך לכאן כי היא לא מסוגלת להתמודד אתך'. רואים שהצוות מאכיל כל ילד ב-3 כפות טונה בלבד, הילדים בוכים למים, רואים משיכות של הילדים מהרגליים והידיים, הילד שלי בכה במשך כמה ימים שהוא רוצה מים, בסרטון רואים שהיא צורחת עליו – פשוט לראות את מה שילדינו עברו ולבכות".

לדברי שירי, ההקלטות הועברו למשטרה לפני שבוע ימים וזו פתחה בחקירה.  "הפעוטון כרגע נסגר והגנת והסייעות קבלו צו הרחקה מהעיר. אנחנו מקווים שהמקרה יטופל ולא יתייחסו אליו כ'קל'. כפי שנאמר לנו שמדובר ב-6 מקרים קלים – הילדים שלנו הם לא הפקר".

ממשטרה נמסר כי המקרה עדיין בחקירה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן