ההרשמה לגני הילדים העירוניים נפתחה

אגף החינוך השיק מערכת דיגיטלית ידידותית ונוחה לתפעול לרווחת ההורים

במסגרת השיבוצים לגני הילדים העירוניים בכפר סבא, נפתח שלב ב'.

תהליך בחירת הגנים, שיעשה באופן דיגיטלי, יימשך החל מה-25.4 ועד ה-29.4. במסגרת הליך הבחירה, מתבקשים ההורים לבחור ולדרג את העדפותיהם לגן הילדים בו ישובצו ילדיהם. לצורך ביצוע השלב השני, השיק אגף החינוך בשיתוף אגף השירות ואגף המחשוב, לראשונה, מערכת דיגיטלית ידידותית ונוחה לתפעול, לצורך שיפור וייעול תהליך הרישום.

 שלב ב' שכאמור נפתח היום הוא המשך לשלב א', במסגרתו בחרו ההורים את זרם הגן המועדף עליהם ואת שעת סיום יום הלימודים. במסגרת שלב א', נרשמו 4,328 ילדים אשר ישובצו ב-185 גנים ברחבי העיר. בנוסף, בעוד נרשמו בשנת הלימודים תשע"ז 1,135 ילדים לגנים הקצרים, נרשמו לשנת הלימודים תשפ"ב 656 תלמידים בלבד. בעקבות כך, ובמטרה לאפשר איזון במס׳ התלמידים בכל גן, שיעור גני הילדים הקצרים לשנת תשפ״ב הנו 22.

עם פתיחת שלב ב' בהליך הרישום, מתבקשים ההורים לאמת הנתונים שהזינו בעת הרישום הראשוני. המערכת הדיגיטלית פורסת בפני ההורים מידע מפורט אודות הגנים העירוניים ומפה המציגה את הגנים לבחירה, בציון קרבתם הגיאוגרפית לבתי הנרשמים. במסגרת הרישום, מתבקשים ההורים לדרג את שלושת הגנים לפי סדר העדיפות. על סמך הדירוג שיתקבל תתבסס מלאכת שיבוץ הילדים, במטרה לעשות את המיטב על מנת להתאים בין בקשת ההורים לבין מכלול נתונים ומשתנים בשטח. יש לציין כי הורי תלמידים שממשיכים באותו הגן בשנת הלימודים הבאה, מתבקשים לאשר את המידע הראשוני במערכת, ולא לבצע את הליך הרישום מחדש.

 בתוך כך, פרסמה עיריית כפר סבא לראשונה, מסמך המפרט את מכלול השיקולים אודות ביצוע השיבוצים. מכלול המידע זמין ונגיש להורים בזירת השקיפות, כך שכל הורה והורה יכולים לקרוא בפירוט מירבי את השיקולים שהביאו לקבלת ההחלטות בכל אחד מהאזורים.

רפי סער, ראש העיר: "תהליך השיבוץ ורישום לגני הילדים מרגש כל פעם מחדש. אני מודה לעובדות ועובדי אגף החינוך ולוועד הורי הגנים על שיתוף פעולה פורה ועבודה מאומצת במטרה לסנכרן ולהתאים את בקשות ההורים למציאות בשטח, לאקלים חברתי מיטבי, וליצירת סביבה לימודית חמה ומפתחת עבור הילדים. אני בטוח כי נביא לפתיחה מיטבית של שנת הלימודים תשפ"ב".

תהליך בחירת הגנים, נעשה תוך חשיבת עומק ע"י אגף החינוך בשיתוף וועד הורי הגנים. השיבוץ נעשה עפ"י מס' פרמטרים, ביניהם: קרבת הגן לבית, שעת סיום הגן, הביקוש לגן ממלכתי, ממלכתי דתי, חינוך מיוחד, איזון במס' הילדים בכל גן ובמגדר (בנים מול בנות), שיבוץ מיטבי לילדים ילדים אלרגניים, ילדים עם צרכים מיוחדים וילדים הדורשים התייחסות מיוחדת מכל סיבה שהיא.

פרסום השיבוצים הסופיים יתבצע במהלך חודש יוני.

במידת הצורך, ניתן לפנות לקבלת מענה בתהליך הרישום למרכז השירות לחינוך בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00 במספר טל': 09-7649244.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן