הופעה חינם לחיילים ומתנדבי השרות הלאומי

עיריית כפר סבא מזמינה את חיילי צה"ל ומתנדבי השירות הלאומי ליהנות מהופעות המוזיקה שמשיקה העירייה באצטדיון העירוני – ללא עלות. הכניסה להופעות על בסיס מקום פנוי, ומותנת בהצגת חוגר ות.ז. בכניסה לאיצטדיון

רשימת ההופעות:

27.4 – רותם כהן 

כהן כתב והלחין להיטים רבים לאומנים ידועים ואף זכה בפרס אקו"ם בשנת 2012 עם השיר "כשאחר" שהלחין לאייל גולן. בשנת 2015 זכה בפרס תגלית השנה ובפרס אקו"ם כאומן מבצע ובשנת 2017 אף הוציא יחד עם הזמר אנריקה איגלסיאס את הגרסה העברית לשיר.

28.4 – עברי לידר 

זוכה פרס אקו"ם, פרס עמ"י ופרס אופיר, ומי ששימש כשופט בשלוש עונות של תוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור ישראל", ובהמשך שופט בתוכנית "דה ווייס". 

29.4 – זהבה בן 

הזמרת וזוכת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" זהבה בן, מחלוצות המוזיקה המזרחית בישראל, שפרצה לתודעה הישראלית עם אלבומה הראשון "טיפת מזל" בסוף שנות ה-80. בחודש מרץ האחרון הוציאה הזמרת שיר חדש, "ילד שלי", שכתבו נתן גושן ואבי אוחיון.

ראש העיר, רפי סער: "היכולת לפרגן לחיילים שלנו ולמתנדבי השירות הלאומי בעיר כפר סבא היא זכות גדולה. ל"ג בעומר הוא הזדמנות מצוינת לחגוג עם חיילינו היקרים ב"כפר סבא LIVE באצטדיון". לאחר השקת עם הופעתו האגדית של חנן בן ארי, אני נרגש לקראת המשך שלל האומנים שצפויים לגדוש את ההיכל. התרבות תמשיך להיות חלק בלתי נפרד מאופייה של כפר סבא, והופעות מוזיקה רבות נוספות ימלאו יציפו את העיר".


סדרת ההופעות באצטדיון תימשך, כאשר בימים אלה נמצאת בעבודה תוכנית ההופעות לחודש מאי.

הכניסה לאצטדיון הינה בהצגת "תו ירוק" (תעודת מתחסן/ תעודת מחלים) ומחייבת עטית מסיכה. בדיקה שלילית של קורונה אינה תחליף להצגת "תו ירוק" ולא תתקבל בכניסה לאירוע. לא תותר כניסה למתחם עם נשק או אמצעי לחימה, אוכל, בעלי חיים- למעט כלבי נחייה, בקבוקי שתייה- למעט בקבוקי פלסטיק סגורים בלבד. חניה באזור האצטדיון: חניית הקאנטרי, בחנייה המרכזית של הפארק ובחניית התוכנה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן