הושק מטה הבחירות של אוסנת ספורטה

ספורטה: "הקמפיין שלי מתמקד בתושבות ובתושבים הרבים מכל הגילאים, השכונות והמגזרים בכפר-סבא שמצטרפים אלי בהמוניהם מדי יום" צביקה צרפתי הודיע על תמיכה 


עשרות פעילים הגיעו לאירוע השקת מטה הבחירות של אסנת ספורטה. במהלך האירוע היא חשפה שבעה מחברי הרשימה שלה, אותה הגדירה "נבחרת חלומות שמורכבת מכפר-סבאים ערכיים, פעילים חברתיים". את המזוזה קבע, אלי מנצור, מנהל ארגון נכי צה"ל בכפר סבא.

ספורטה: "כל חברי הרשימה שלי, אותה אני מגבשת בימים אלו ברצינות רבה, הם שחקני נשמה מקצוענים שאכפת להם מכפר-סבא. אין לי ספק שלאחר שאשלים את המשימה, העיר שלנו תתוודע לעידן חדש שבו אנשים רציניים ששמים את הפוליטיקה בצד ואת הערכים והעשייה במרכז, הם שיובילו יחד איתי את העיר האהובה שלנו למסלול של הצלחה בכל התחומים"

בין חברי הרשימה שהציגה היו:

שי ברנד, עורך דין מומחה לתחום המשפט האזרחי והמסחרי.

ענת זיצ'ק פנחס, מהנדסת אזרחית, מומחית בתחום ניהול הבניה וחדשנות בבניה. היא פועלת כבר שנים לקידום מנהיגות נשית במרחב הפוליטי.

דניאל מנגיסטו גדל בשכונת יוספטל. נכון להיום מנגיסטו מנהל תכנית באקסלרטור, מאיץ הסטרט-אפים, למוזיקאים בתל-אביב.

ד"ר מאיר פומרנץ, מנהל מיון נשים במרכז הרפואי 'מאיר',

אניה זיו בת 38. מהנדסת תעשייה וניהול בהכשרתה,  פעילה בועדי ההורים במוסדות החינוך בעיר ובעשייה החברתית בשכונה הירוקה.

ליסה כהן, מומחית בתחומי הקיימות ואיכות הסביבה.  ליסה היא זוכת פרס 'אשת השנה' של ארגון ליונס בכפר סבא, פרס נשיא המדינה לשירותים חברתיים ופרס גלר להתנדבות.

ד"ר ספורטה הציגה גם את פרופסור ארנסטו קהאן, אותו היא הגדירה, "הגמלאי הכי עסוק בכפר סבא",  הוא השתתף במשלחת פרס נובל לשלום מטעם האקדמיה העולמית לתרבות ואומנות של אונסק"ו ואף קיבל פרס הוקרה מנשיאת אקוודור לשעבר.


צביקה צרפתי תומך

חבר מועצת העיר כפר סבא, צביקה צרפתי, שכיהן בעבר כממלא מקום וכראש העיר בפועל, הכריז על תמיכתו בבחירות הקרובות בד"ר אסנת ספורטה, לראשות העיר.

צרפתי: "לצערי רפי סער מוביל את כפר סבא לאסון. מתוך אהבתי לעיר החלטתי לפעול ולהכריז על תמיכה בד"ר אסנת ספורטה לראשות העיר כפר סבא, הובלתי עם שותפיי לדרך תוכניות לשיפור איכות חיי תושבי העיר תוך שמירה על ואיזון בין הפיתוח הפיזי של העיר לשמירה על האופי והצביון הכפרי של עירי האהובה."

"אני סבור שיש להחליף בבחירות הקרובות את ראש העיר המכהן רפי סער, שלצערי מוביל את העיר לאסון תוך קידום תכנית מתאר שמובילה לציפוף העיר בכל המובנים ולשבירת האפיון הכפרי של העיר",  מהיכרותי את אסנת ספואטה בשנים האחרונות היא תמשיך לפתח את העיר תוך שיתוף עולה עם כל תושבי העיר ותוביל תוכניות פורצות דרך בתחום החינוך, הרווחה, הקהילה, הספורט ובכל תחומי החיים שעיר יכולה וצריכה לתת לתושביה"


כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן