היא תביט אלי טובה וחכמה

בית גיל פז אירח את מיקי גבריאלוב למופע שקיעה. ליאת מאיוסט, מנכ"לית הבית "שמחים לפתוח את מופעי הקיץ, מוזמנים להצטרף למשפחת בית גיל פז"

בריזה נעימה קיבלה את דירי בית גיל פז שהתכנסו השבוע להופעה של מיקי גבריאלוב עם הרכב נגנים, דיירי הבית הגיעו למדשאות המטופחות שאורגנו כאמפיתאטרון,  נהנו מכיבוד קל ומהופעה מרתקת מלאה הומור וסיפורים על מה שמסתתר מאחורי השירים. בשיאה של ההופעה קמו עשרות מדיירי הבית וצוות העובדים ורקדו.

ההופעה היא חלק מפעילות התרבות הענפה של בית גיל פז, בבית פז תוכלו לטעום ולהתנסות בשפע של פעילויות מתחומי הספורט, האומנות והתרבות, בהדרכת מדריכים מקצועיים בתחומם, כך שאף פעם לא תשתעממו.

חובבי פעילויות בריאות וספורט?

תוכלו לבחור מבין שלל החוגים הרבים והמגוונים דוגמת יוגה, ריקודי עם, התעמלות עם כסאות, התעמלות בחוץ והתעמלות במים, פלדנקרייז צ'י קונג ועוד. 

חובבי אומנות?

גם עבורכם יש שפע של פעילויות מהנות. בבית פז תוכלו לשמוע הרצאות על אומנות וליהנות מחוג גילוף בעץ, חוג ריקמה, חוג פיסול בחימר ובקרמיקה, סדנת רישום וציור, ועוד. 

מחפשים פעילויות העשרה ותרבות?

בבית פז תהנו משלל מפגשים בנושאי ספרות שונים, שיעורי מחשבת ישראל, תנ"ך ופרשת השבוע, מפגשי שירה, מפגשים בנושאי אקטואליה, חוג ברידג', חוג מחשבים, חוגי אנגלית ויידיש, האזנה מודרכת למוזיקה, שחמט, משחקי מחשבה ועוד.

בבית פז השקיעו מחשבה רבה בבניית תוכנית הפעילויות, ועל מגוון ופריסת החוגים והמפגשים לאורך כל הימים והשעות, כך שתמיד תמצאו פעילות מהנה עבורכם.

 

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן