הישג שיא למועדון שחמט כפר סבא: אלוף הארץ הצעיר ביותר שהוכתר: עידו גורשטיין בן ה-20 מכפר סבא

7 שחקנים כפר סבאיים השתתפו בסוף השבוע באליפות ישראל הפתוחה – המספר הגבוה ביותר שהגיע ממועדון בארץ

אביטל בורוחובסקי . צילומים: מארק ליפשיץ, איגוד השחמט

בסוף השבוע הוכתר עידו גורשטיין, חייל בן 20 מכפר סבא, כאלוף ישראל לשנת 2022 באליפות ישראל הפתוחה בשחמט, שהתקיימה בעיר ערד. גורשטיין, חבר מועדון השחמט כפר סבא מאז היותו ילד בן 6, הוא אלוף הארץ הצעיר ביותר, המתקרב לתואר רב אומן בין-לאומי.
שחקני המועדון מכפר סבא נמצאים בצמרת השחמט בישראל, כאשר באליפות, בה השתתפו 32 שחמטאים בכירים בישראל, לקחו חלק 7 שחמטאים מהמועדון הכפר סבאי – יותר מכל מועדון אחר בארץ.
גורשטיין השיג 6 ניצחונות ו-3 משחקי תיקו, וזכה ב-7.5 נקודות מתוך 9 אפשריות, כשבדרך להכתרתו כאלוף ישראל ניצח את השחקן הבכיר תמיר נבאתי, וניצח שני חברי נבחרת ישראל נוספים – ויקטור מיכלבסקי ואביטל בורוכובסקי.
מלבד ההישג של גורשטיין, זכה רב אומן אביטל בורוחובסקי במקום שני-שלישי, אותו חלק עם שחקן נוסף.
"עידו מסייע מקצועית לקידום מספר צעירים מחוננים במועדון כפר סבא ואנחנו שמחים וגאים בו על ההישג המצוין שלו, כן ירבו", מסר יו"ר מועדון השחמט כפר סבא, עמירם קפלן. "עידו השלים דאבל נדיר וזכה באליפות הארץ לבוגרים, לאחר זכייתו באליפות הארץ לנוער עד גיל 20. זאת בנוסף לזכייתו של בכיר שחקני המועדון, אב אומן אביטל בורוחובסקי במקום שני-שלישי ומספר שיא של שחמטאים שלנו שזכו להתחרות באליפות".

ראש העיר, רפי סער: "איזו בשורה לפתוח איתה את השבוע. עידו גורשטיין זכה בתואר היוקרתי כל כך בגילו הצעיר, ומדובר בהישג מרשים מאוד. מועדון השחמט בכפר סבא הוא מועדון מפואר, בעל הישגים רבים, המוביל בארץ בתחרויות וזוכה להישגים בין-לאומיים רבים. אני מאחל המשך הצלחה לכל שחמטאי המועדון, המביאים כבוד רב לעירנו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "אני רוצה לברך את עידו, את אביטל ואת כל שחמטאי המועדון הכפר-סבאי, מועדון עטור הישגים וניצחונות – על ההישגים באליפות ישראל. אנו גאים בכל חברות וחברי המועדון ונמשיך לתמוך ולקדם את הספורט בעיר, על כל גווניו".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן