הכדור בידיים של אורן כהן

המשנה לראש העיר אורן כהן יקבל בתחילת אפריל את האחריות על תיק הספורט בכפר סבא

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה בשבוע שעבר, הודיע ראש העיר רפי סער, על העברת האחריות על תיק הספורט, מסגן ראש העיר דני הרוש למשנה לראש העיר אורן כהן שימלא את התפקיד עד לסוף הקדנציה.

העברת התפקיד בין השניים היא חלק מההסכם הקואליציוני שנחתם בתחילת הקדנציה, למעשה בתחילת הקדנציה.

אורן כהן לא ממתין לכניסה הרשמית לתפקיד ובשבוע שעבר, צפה במשחק כדורעף  נשים בחצי גמר גביע המדינה בו עלתה הפועל כ"ס לגמר הגביע,.

 אורן כהן מסר לאתר כפר סבא ניוז : "מועדון הכדורעף מתבסס על ניהול שמרביתו מתנדבים והקבוצה עושה דרך מקצועית וטובה. המועדון משחק באירופה ומתחרה על כל התארים האפשריים.

 אני שמח על הצלחת מועדון הכדורעף ושמח כי יש עוד פעילויות ואגודות רבות שמייצגות את כפר סבא בכבוד. אני אתייחס לכולם באותה חשיבות "כולם היו בניי". אגודות הספורט בעיר הם ספינת דגל שיש לטפח ולעודד אותם. במחלקות הנוער השונות משחקים אלפים רבים של ילדי העיר וחשיבותם עצומה".

על שולחנו של מחזיק תיק הספורט מונחות מספר סוגיות משמעותיות שהמשנה לראש העיר אורן כהן מתייחס אליהם בדבריו:

"עד תום הקדנציה אפעל לבסס את מערך הספורט בעיר בכל הנושאים שעל הפרק – הטיפול בעמותות הספורט, הוספת מתקנים, הנעת הטיפול בסוגיית האיצטדיון העירוני, אחזקת המתקנים, קידום הספורט העממי אחרי תקופה קשה ועוד".

עוד מוסיף כהן: "אני מבקש להודות לראש העיר רפי סער על האמון. אני בהחלט נכנס לתפקיד בחיל ורעדה ובתחושות של אחריות ושליחות. עוד אני מבקש להודות לסגן ראש העיר דני הרוש שאותו אני מחליף. הרוש עשה עבודה טובה ובהחלט אמשיך לשתף איתו פעולה".



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן