המאבק נפתח מחדש: קריית אתא הביסה 0:3 את הפועל כפר סבא, 1:1 בסדרת הגמר

מחזיקת הגביע לא הזכירה את היכולת מהמשחק הראשון, והמארחת חגגה ניצחון חלק בשלוש מערכות שמעניק לה הרבה ביטחון לקראת המשך הסדרה, שתחזור לכפר סבא ביום ראשון למשחק מספר 3. יהיה חם

קבוצת כדורעף הנשים של הפועל כפר סבא הגיעה הערב (חמישי) במומנטום חיובי עם יתרון בסדרת הגמר, ובמטרה להעביר את ההכרעה אליה הביתה. אלא שהמציאות טפחה על פני השחקניות של המאמן אלעד שפגט. שחקניות עירוני קריית אתא הציגו משחק מצוין באולם גן הרצל והביסו את יריבתן 0:3 (19:25, 19:25, 23:25) בדרך לשוויון 1:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים. 

קריית אתא לא התקשתה בשתי המערכות הראשונות. כפר סבא עלתה ליתרון מבטיח במערכה השלישית וחלמה על קאמבק, אלא שפיניש מקומי שלח את המארחות לחגיגות ניצחון לעיני הקהל הביתי. ואלונגו דה קסטרו הצטיינה עם 22 נקודות לזכות קריית אתא, מאמי דיוף (11) וגלית דבש (10) בלטו בשורות כפר סבא, שספגה בנקודת זמן קריטית את הפסדה הראשון העונה בכל המסגרות. 

"זה הפסד כואב וקשה, אבל אין מה לעשות. ככל שמנצחים יותר הסטטיסטיקה לרעתך, והקבוצה השנייה רוצה יותר והולכת בכל הכוח ובלי פחד. קריית אתא שיחקה מצוין והן רצו יותר מאיתנו", סיכמה הקפטנית דבש. "לא ידענו לתפוס את המשחק ולהחזיר אלינו את המומנטום, במיוחד במערכה השלישית. לא הפסדנו הרבה פעמים 3:0, ואני גם לא חושבת שזה קרה בסדרת גמר. הוצאנו הרבה אנרגיות במשחק הראשון ואולי סבלנו מעייפות, אבל אנחנו חייבות לאסוף את עצמנו כבר ממחר, כי אין הרבה זמן עד המשחק הבא. המשימה לא תהיה פשוטה, אבל המשחק השלישי קריטי עבורנו. אני קוראת לקהל הכפר סבאי ולילדי האקדמיה שלנו להגיע לעודד. נצטרך אותם איתנו". 

"קריית אתא שיחקה טוב והניצחון הגיע לה. נבוא חזק במשחק הבא ונתקן את מה שצריך", הוסיף המאמן אלעד שפגט. "הקבוצה חזקה מנטלית, אבל צריך לראות את הדברים בפרופורציה הנכונה. עד עכשיו הכל עבד, וקורה בספורט שיש גם ימים פחות טובים. החוכמה היא להתעלות וחייבים לשמור על אופטימיות". המשחק השלישי בסדרה ייערך כבר בראשון הקרוב (20:00, בר לב). 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן